Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag orkar inte. Hur man man ens tycka att människor är olika mycket värda? Jag förstår inte.
12 jan, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 jan, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte. Hur man man ens tycka att människor är olika mycket värda? Jag förstår inte. Tydligen en "sån där vänstergrej" enligt vissa, vet inte hur många gånger jag har fått höra det nu... O__o happ. 12 jan, 2014 21:04 |
|
Myling
Elev |
Du är inte ful, tjock, patetisk eller osmart på något vis!!! Du är vacker och intelligent!!! Jag tycker du är jättefin precis som du är! Och jag vill att du ska må bra och ta hand om dig själv. Önskar du kunde få slippa spökena i ditt huvud. Kram ♥ 12 jan, 2014 21:31 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte. Hur man man ens tycka att människor är olika mycket värda? Jag förstår inte. Det är en fråga som jag inte förstår mig på heller.
13 jan, 2014 08:07 |
|
Isse99
Elev |
Jag är sjuk. Igen.
skriver ord som mord i handen 13 jan, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
Jag fick migrän igår. Kunde inte somna förrän kl 6 imorse. Och jag kan känna den ligga kvar där fortfarande, så idag blir det Alvedon för att hindra den från att bryta ut igen.
Vill inte känna att ögonen kommer ploppa ur huvudet och att jag kommer spy och kollapsa så fort jag ställer mig upp 13 jan, 2014 14:56 |
|
the marauder
Elev |
14 jan, 2014 20:47 |
|
Chaemy
Elev |
Du måste ta fram det bästa ur det själv, och du kommer att bli stolt över dig själv. DET VET JAG. Till och med jag har lyckats med det, och nu är jag en glad, stolt, självsäker, rolig, det finns massor. Vill du berätta vad som hänt?
14 jan, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att jag kan skådespela. Jag hatar att alla tror på mig när jag säger att allt är bra. Jag hatar att alla tror på mig när jag ljuger. Jag hatar att ingen tror på mig när jag säger sanningen.
Jag vill att någon ska se mig. Jag vill att någon ska se hur dåligt jag mår. Jag vill att någon ska bry sig. Jag vill ha en kram. Jag vill att någon säger åt mig att allt kommer att bli bra. Jag vill kunna tro på det. Jag vill att jag ska ha toppbetyg. Jag vill att folk ska se på mig som att jag räknas som något. 14 jan, 2014 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen