Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1251 1252 1253 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


önskar man kunde veta framtiden. är orolig för min hälsa. Om jag visste kunde jag iaf förbereda mig..

8 jan, 2014 23:06

Ginny_Power
Elev

Avatar


Min kondition är så dålig så att den inte finns.
JAG VILL INTE LÄNGRE, JAG SKÄMS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fcf779d2e5eb24c12313156e11e9aa5ef%2Ftumblr_n2yne7A2Pk1so7uc5o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F901b27d01708278ea72110274a4fc846%2Ftumblr_n2u34uVYhT1tvsezzo1_500.gif

8 jan, 2014 23:11

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Jag. Vet. Inte.

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv längre. är jag lär i honom? nej jag vet inte. Förmodligen inte. Men hatar det faktum att han har en ny pojkvän. För pojkvännen verkar så fel. Så jävla fel. Jag dömer aldrig folk men den här människan verkar så fel. Jag vill bara att han ska vara lycklig. Trots att vi inte är vänner. Trots att vi aldrig någonsin pratat. Fuck. Helvetes jävla skit. Hatar mig själv för att jag bryr mig. Hatar honom för att han får mig att bry mig. Jag känner honom inte ens. Men jag är inte kär. Det vet jag. Men vad är det då?

Åh, förresten jag har fått diagnosen depression "på riktigt nu"

Jag finns alltid! Skicka en uggla ♥

9 jan, 2014 14:26

Borttagen

Avatar


Känslan när ens föräldrar inte litar på en. Vilka gör de då?

11 jan, 2014 00:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känslan när ens föräldrar inte litar på en. Vilka gör de då?


Du är (snart) en tonåring. Föräldrar litar aldrig på sina tonåringar, det är typ inprogramerat i deras hjärnor x)

11 jan, 2014 12:55

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känslan när ens föräldrar inte litar på en. Vilka gör de då?


Det här låter lite bekant. När man kommer in i tonåren så surrar tankarna och filosofin får sig en rubbning som heter duga. En vanlig trend är att man börjar te sig till sina närmsta vänner "för dessa förstår en själv bäst" medan föräldrarna är "töntiga och/eller förstår ingenting". Senare i tonåren kommer många på vad töntig man var.

Detta kanske inte alls är på något djupt plan dock. Men kanske kan du sätta dig ner och föra en dialog med dina föräldrar? Förklara hur du känner och upplever deras vibbar, er relation osv. Ni alla lever olika vardagsliv, stöter på olika individer och för en vardag olik en annans. På så vis ser man inte heller allt som försiggår hos en annan och jag tror att dina föräldrar skulle bli jätteglada och känna sig mer "trygga" om du kom upp och var den "vuxna" i situationen och anförtror dig till dem. Träd fram med ditt egna perspektiv, din uppfattning av tillvaron som råder. Då kan det kännas så himla mycket bättre efteråt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 jan, 2014 14:38

Borttagen

Avatar

+1


Kintsugi, om du bara anade hur mycket det betydde för mig att få läsa det just nu.. Tack. ♥ Jag önskar dig ett fantastiskt år också!

12 jan, 2014 00:03

Ginny00
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!är arg på att jag är så ful och tjock och patetisk och osmart och har så dålig kondition, vill bli tio cm längre och inte vara kort och tjock, så jävla trött på att vara så fruktansvärt ful. varför måste jag gå upp i vikt igen? jag vill bara sluta äta, bli smal, smal så att människor kollar, jag vill inte behöva vara såhär äcklig

12 jan, 2014 14:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Spoiler:
Tryck här för att visa!är arg på att jag är så ful och tjock och patetisk och osmart och har så dålig kondition, vill bli tio cm längre och inte vara kort och tjock, så jävla trött på att vara så fruktansvärt ful. varför måste jag gå upp i vikt igen? jag vill bara sluta äta, bli smal, smal så att människor kollar, jag vill inte behöva vara såhär äcklig


Du är på inga sätt tjock, ful eller osmart. Din längd och din kondition vet jag inte hur det står till med - men att det skulle vara något annat än vad som är normalt verkar högst otroligt. Du är inte äcklig. Dina tankar om dig själv däremot, de kan vara rätt äckliga - äckligt onödiga och inkorrekta, och de har inget att göra i en smart tjej som du.

12 jan, 2014 15:46

Ginny00
Elev

Avatar


^jag vet inte.
Jag har haft en skithelg med en massa ångest och jag vill inte mer, inget blir rätt och inget blir som jag vill
inget
inget
inget

12 jan, 2014 19:41

1 2 3 ... 1251 1252 1253 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.