Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Orkar inte. Varje gång jag kommer bli arg nu kommer mamma skylla på att jag inte äter vilket jag gör -.-
6 jan, 2014 17:13 |
|
the marauder
Elev |
Nej, vill inte.
Skolan börjar imorgon, och jag är bara så otroligt nervös. Jag vill inte gå dit igen, vill inte, vill inte. 6 jan, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 jan, 2014 23:30 |
|
Borttagen
|
Känslan när en gammal vän hör av sig som man inte hört av på nästan tio år, och frågar om man vill ses. Och så tänker man på allt man delade under åren, alla lekar och stunderna när man bara låg och skrattade. Hur många sådana minnen har jag med folk jag umgås med nu? Jag blev verkligen glad - och kanske är det inte så konstigt som jag har fått för mig att höra av sig till en gammal kompis. Kanske borde man bara svälja sin jävla stolthet och göra det oftare.. 7 jan, 2014 00:10 |
|
huffpuff
Elev |
7 jan, 2014 13:44 |
|
Millson Lovegood
Elev |
7 jan, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Bitch håll käft jag får D i svenska istället för A om jag vill.
7 jan, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag är så grymt trött på att alltid vara andrahandsvalet. Det spelar ingen roll vad jag gör eller hur mycket jag ställer upp, det kommer alltid att vara så och jag förstår dem men det värsta är då man får en gnutta av hopp och allt bara rasar samman. För var står man då? Jo, på botten igen.
8 jan, 2014 00:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: du är inte ensam om o känna så.. men don't worry... tillslut slutar man bry sig. vilket är helt värdelöst men ja... :oJag är så grymt trött på att alltid vara andrahandsvalet. Det spelar ingen roll vad jag gör eller hur mycket jag ställer upp, det kommer alltid att vara så och jag förstår dem men det värsta är då man får en gnutta av hopp och allt bara rasar samman. För var står man då? Jo, på botten igen. 8 jan, 2014 00:34 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är så grymt trött på att alltid vara andrahandsvalet. Det spelar ingen roll vad jag gör eller hur mycket jag ställer upp, det kommer alltid att vara så och jag förstår dem men det värsta är då man får en gnutta av hopp och allt bara rasar samman. För var står man då? Jo, på botten igen. Här är jag och jag ska dra upp dig från botten, upp mot ljuset! Du vet att jag alltid kommer vilja hjälpa dig, eller försöka stötta dig när du inte mår bra, ellerhur? Kram från din vän Hapooo 8 jan, 2014 07:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen