Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Smile: Vill ha ett fint face 18 sep, 2011 19:11 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Margaret: Jag vill till England. Jag har pengar sparade så att jag i princip skulle kunna åka dit två gånger, men problemet är någon som kan följa med. En kompis som jag vet tycker om samma saker som jag, dvs; se gamla kyrkor, slott och byggnader och även Harry Potter-relaterade grejer har redan andra resor och grejer planerade. Haha, dagens I-landsproblem, definitely. Gillar också att titta på kyrkor och andra historiesaker :-D. Typ efter sommarennär man pratar om vad man gjort så säger alla att de vart på semester i nåt varmt land och badat osv osv, jag ba: BILAT I TYSKLAND OCH TiTTAT PÅ GAMLA BORGAR 8D Fast alla i min familj gillar sånt (eller kanske inte min storebror), min pappa är historielärare och min småsyskon på sex och nio år älskar också sånt, de tittar på Sveriges Historia på måndagar och när vi var på Livrustkammeren så gick de dit två dagar i rad varav den andra min sexårige lillebror lyssnade på intresserat vuxenguidningen, eheee :p All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 18 sep, 2011 19:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-18 kl. 19:17
|
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
avifors - are you sure? Jag tycker dom är söta, men ack så fula ändå
18 sep, 2011 19:24 |
|
Ginnyy
Elev |
18 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
^
^ thats the spirit 18 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Det är insidan som räknas 18 sep, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är insidan som räknas Dom är ju FULSÖTA. LOOOVE ♥ 18 sep, 2011 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen