TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag tycker båda är lika svåra!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag tycker inte det är jättesvårt! Vi sjunger ofta på latin! Jag vill lära mig Latin men det är svårt Coolt, vilket språk är lättast grekiska eller latin? ♥ 14 okt, 2017 12:54 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Umiety: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! NON! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 13:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi borde verkligen sluta med det här xDSkrivet av Umiety: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! NON! 14 okt, 2017 13:46 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi borde verkligen sluta med det här xD Skrivet av Umiety: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! NON! Det är så roligt xD ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Ombytta roller... xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi borde verkligen sluta med det här xD Skrivet av Umiety: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! NON! Det är så roligt xD 14 okt, 2017 17:02 |
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det något som har med den där saken du bad mig att hjälpa till med? jaråååå c: ![]()
15 okt, 2017 14:34 |
|
miss Elsa
Elev |
jag har haft en låt i huvudet heeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllla tiden från måndags då jag hörde den första gången..
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 15 okt, 2017 16:28 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
16 okt, 2017 10:20 |
|
Borttagen
|
OCH VI ÄTER FRUKT TILLSAMMANS OCH DET ÄR NICE!
16 okt, 2017 10:22 |
|
Belluna tonks
Elev |
16 okt, 2017 10:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen