Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 124 125 126 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?
Magic

Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter.
(Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?)

jag är auror hehe
Asså, att skicka trollformler är inte samma sak som att skicka ugglor ..

Men då skickar jag väl mina ugglor på er då!
Jag har massor.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

15 jan, 2017 20:22

Borttagen

Avatar


är de kvar*?

15 jan, 2017 20:52

theLilyPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är de kvar*?


Jag tror inte det...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftvgag.com%2Fcontent%2Fquotes%2F6107-jpg.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2F%2Fimages%2Fproxy.php%3Fq%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.mugglarportalen.se%252F%252Fimages%252Fproxy.php%253Fq%253Dhttps%25253A%25252F%25252Fi.imgur.com%25252FWfm0XU6.png

15 jan, 2017 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av theLilyPotter:
Skrivet av Borttagen:
är de kvar*?


Jag tror inte det...


Det tror inte jag heller. xD

15 jan, 2017 22:09

theLilyPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av theLilyPotter:
Skrivet av Borttagen:
är de kvar*?


Jag tror inte det...


Det tror inte jag heller. xD


BORT FRÅN VÅRAN TRÅD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftvgag.com%2Fcontent%2Fquotes%2F6107-jpg.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2F%2Fimages%2Fproxy.php%3Fq%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.mugglarportalen.se%252F%252Fimages%252Fproxy.php%253Fq%253Dhttps%25253A%25252F%25252Fi.imgur.com%25252FWfm0XU6.png

16 jan, 2017 07:42

Georgetown
Elev

Avatar


Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.

The map never lies

16 jan, 2017 07:54

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.

Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

16 jan, 2017 09:24

Alva_malfoy0303
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Georgetown:
Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.

Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb?

jag känner samma här

16 jan, 2017 10:31

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Alva_malfoy0303:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Georgetown:
Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.

Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb?

jag känner samma här


Jag kan också vara jury

16 jan, 2017 13:41

Umi
Elev

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.


Jag är påt om det fortf behövs

Är nu aktiv på Umiety ist

16 jan, 2017 15:41

1 2 3 ... 124 125 126 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.