The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Ida_accio: Asså, att skicka trollformler är inte samma sak som att skicka ugglor .. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Magic Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter. (Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?) jag är auror hehe Men då skickar jag väl mina ugglor på er då! Jag har massor. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 jan, 2017 20:22 |
|
Borttagen
|
är de kvar*?
15 jan, 2017 20:52 |
|
theLilyPotter
Elev |
15 jan, 2017 20:53 |
|
Borttagen
|
Det tror inte jag heller. xD 15 jan, 2017 22:09 |
|
theLilyPotter
Elev |
16 jan, 2017 07:42 |
|
Georgetown
Elev |
Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre.
The map never lies 16 jan, 2017 07:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Georgetown: Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre. Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb? Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 jan, 2017 09:24 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Georgetown: Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre. Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb? jag känner samma här 16 jan, 2017 10:31 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Georgetown: Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre. Jag känner att jag inte gör något på min avdelning. Kan man ha två jobb? jag känner samma här Jag kan också vara jury 16 jan, 2017 13:41 |
|
Umi
Elev |
Skrivet av Georgetown: Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre. Jag är påt om det fortf behövs Är nu aktiv på Umiety ist 16 jan, 2017 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen