the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac suckade och knackade motviligt på Carolines rum han väntade otoligt på att hon skulle öppna.
19 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
Caroline öppnade dörren. Hon höll i sin kam i sin vänstra hand.
19 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
" Um tänkte varna att Ian kommer börja här " sa Isac och såg på Caroline.
19 nov, 2015 22:32
|
|
Borttagen
|
"åh nej inte honom" sa Caroline med en irriterad ton.
19 nov, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
" tyvärr jo och kan säga Ruby är bra om hon lyckas knäcka honom och få honom att jobba med skolan för en gångs skull " sa Isac.
19 nov, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
"det tvivlar jag på" sa Caroline. Caroline började att tänka lite grann.
19 nov, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
" Tja man får vänta och se " sa Isac och rättade till skortan.
19 nov, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
"föresten angående hunden...bra jobbat med att se till så att inget hände. Jag hörde att häxan kommer se till så att altting kommer att gå bra i kväll och i morgon" sa Caroline
19 nov, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
" Bra för tror inte jag kommer kunna klara av att vakta varje minut " sa Isac som kände att händelserna den natten tog hans energi och allt.
19 nov, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
"om din häxkompis klarar av att ha kontroll över situationen så kommer jag inte döda byrackan. " sa Caroline
20 nov, 2015 07:20
|
Du får inte svara på den här tråden.