Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
" ja för min bror är med i armén så Tristan bor här istället för att få det lugnare" sa Kenny
3 maj, 2015 10:29
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Tom Tim nickade då han också förstod. Kanske pappa vill ha en förklaring på varför de har varit borta i 17 år tänkte Tim.
3 maj, 2015 10:30
|
|
Borttagen
|
" ni måste berätta allt som har hänt sen vid middagen. Men först måste ni få träffa er syster" sa Kenny
3 maj, 2015 10:35
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna " sa Tim och log han ville träffa henne på en gång.
" Eh vart är hennes rum någonstans? " frågade Tom han hittade ju inte alls här i huset.
3 maj, 2015 10:36
|
|
Borttagen
|
" jag ska visa er" sa Kenny & började att gå. Theo följde efter.
3 maj, 2015 11:00
|
|
Borttagen
|
Tim och Tom följde efter de såg sig om medans de gick. De ville ju kolla in deras nya hem.
3 maj, 2015 11:02
|
|
Borttagen
|
Kenny stanade vid en dörr & knackade på.
" Melody dina bröder har kommit hem" sa Kenny.
En ung tjej öppnade dörren & såg på trillingarna.
" hej" sa Melody lågt.
3 maj, 2015 11:07
|
|
Borttagen
|
" Hej " sa Tom och log mot Melody.
" Hej " sa Tim han studerade Melody och log.
3 maj, 2015 11:08
|
|
Borttagen
|
" hej " sa Theo & log mot Melody.
" det blir middag om två timmar så ni kan väll lära käna varandra.. Själv måste jag jobba klart" sa Kenny
3 maj, 2015 11:12
|
|
Borttagen
|
Tom nickade det var ett bra förslag
" Jag heter Tom " sa Tom
" Heter Tim " sa Tim och log.
3 maj, 2015 11:13
|
Du får inte svara på den här tråden.