Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det
19 apr, 2015 19:29 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det Du måste inte göra det, jag gjorde det bara på skoj 19 apr, 2015 19:31 |
|
LillaBelle
Elev |
Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det Du måste inte göra det, jag gjorde det bara på skoj Okej *pustar ut *
19 apr, 2015 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det Du måste inte göra det, jag gjorde det bara på skoj Okej *pustar ut * Är inte du medlem här i Skuggklanen LillaBelle? 19 apr, 2015 19:36 |
|
Kim Potter
Elev |
19 apr, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Kanske hallondrottningen (Choixpeau) vill joina?
19 apr, 2015 19:55 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det Du måste inte göra det, jag gjorde det bara på skoj Okej *pustar ut * Är inte du medlem här i Skuggklanen LillaBelle?
19 apr, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: Vill du att jag ska spioner eller. Jag vill kanske inte det Du måste inte göra det, jag gjorde det bara på skoj Okej *pustar ut * Är inte du medlem här i Skuggklanen LillaBelle? Oroa dig inte, jag kmr inte kasta ut dig (är ju inte ens invigd än xD) 19 apr, 2015 19:58 |
|
illusionofcool
Elev |
Vad gör alla skuggor?
Själv lyssnar jag på Harry and the Potters "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 19 apr, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Kan du inte gå med här då? *Hoppas, hoppas, hoppas ... " Skrivet av Borttagen: Får jag gå med i skuggklanen? Såklart!! 19 apr, 2015 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen