Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag hittar Cornelia i upphållsrummet.
12 dec, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
Teddy och jag går ut ur stora salen och mot sällskapsrummet
12 dec, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig bredvid.
- Hur är det? Ler jag.
- Okej!! Muttrar Cornelia kort.
12 dec, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
Vi kommer in med det nya lösenordet kvicken och går till våran sovsal.
12 dec, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag suckar.
- Kan jag göra något för dig? Frågar jag vänligt.
12 dec, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
Teddy kastade sig på sin säng.
"Så Brian, vad händer i år?"
"Inte mycket…"
"Ja, jag har ju sumpat mina chanser hos Pling och Cornelia, men jag tror inte att det blir någon fight om mig inte", Teddy log och kastade i sig lite godis.
12 dec, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
Cornelia skakar på huvudet. Med en suck går jag upp till killarnas sovsal och knackar på.
12 dec, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag ser på Ted, han höjer ögonbrynen.
"Kom in!", ropar jag och tar en till bertie botts.
12 dec, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
Jag öppnar dörren, rättar till min kjol och går in. Jag stänger ordentligt efter mig och går sedan och sätter mig vid Teddys sida.
12 dec, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?", Ted frågar och jag spottar ut min böna.
12 dec, 2013 21:15
|
Du får inte svara på den här tråden.