Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"... det är som fanta exotic." - Alexander som beskrev min hårfärg
.... ..... .... jaha 27 feb, 2015 16:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Deras intriger är värre än Game of Thrones."~ Bästa vikarien ever, om ett bråk som var svårutrett mellan barnen xD ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 feb, 2015 22:29 |
|
Borttagen
|
Officeren på min kår är inne på samma spår xD men det stämmer ju delvist... 28 feb, 2015 00:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag lyssnar på årets mellolåtar och min lillebror sitter bredvid mig och guld och gröna skogar börjar spela
Lillebror: Är den här från Scooby Doo? Jag: *skrattar* Lillebror: Nej! Jag sa fel!! Jag: Vad skulle du säga då? Lillebror: Robin Hood! Hej 3 mar, 2015 13:27 |
|
Corazon
Elev |
På kemilektionen:
Jag: Haha din labbrock är ju jättesmutsig Kompis: En sann kemist har inte tid att tvätta kläder XD
3 mar, 2015 14:55 |
|
Borttagen
|
Min kära kompis Isak frågade vår svensklärare Kajsa om han kunde redovisa en sak.
Isak: Kajsa, vad gör du på onsdag. Kajsa: Bjuder du ut mig eller? Min fantastiska orkesterledare ombad kontrabasisten att spela lite lägre. Hon: Emma, jag tror du är lite hög. xD 3 mar, 2015 21:01 |
|
unicorn18
Elev |
Lärare: Det är bra att vi har gravitation, det gör tex att vattnet rinner neråt. Det vore ju lite konstig om vattenfall skulle rinna uppåt *börjar små skratta*
Efter hon sagt detta fortsatte hon med att stå och skratta och prata om hur konstigt de vore om vattnet rann uppåt... Jag kunde inte låta bli att skratta jag med, fick lite tårar också.
3 mar, 2015 21:24 |
|
Dream
Elev |
"varför kritiserar ni så mycket?"
Fanny: Vi kritiserar inte. Vi reflekterar bara. damn, PansyParkinson♥.
3 mar, 2015 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av unicorn18: Lärare: Det är bra att vi har gravitation, det gör tex att vattnet rinner neråt. Det vore ju lite konstig om vattenfall skulle rinna uppåt *börjar små skratta* Efter hon sagt detta fortsatte hon med att stå och skratta och prata om hur konstigt de vore om vattnet rann uppåt... Jag kunde inte låta bli att skratta jag med, fick lite tårar också. Jaa, då hade det fått heta vattenuppgång eller nått, och det låter ju jättekonstigt. :3 4 mar, 2015 01:31 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Pappa förhör en trött Ylva:
P-Vad heter floden som rinner ifrån Sweich ner till medelhavet? Y- Rehn? P- Nästan Y- ÄLG??? xP Jag e dum i huvudet ![]() ![]()
4 mar, 2015 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen