Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av potter_fan: Vi planerar att ha en träff antingen nästa eller nästnästa vecka Jag har missat ett antal sidor och orkar inte läsa allt. Vad har jag missat? 16 sep, 2012 20:54 |
|
Savi
Elev |
Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen?
LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver)
16 sep, 2012 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 21:10
|
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag kan nästa vecka. Veckan efter det är inte en så bra idé eftersom jag ska på konsert då! Skrivet av potter_fan: Vi planerar att ha en träff antingen nästa eller nästnästa vecka Jag har missat ett antal sidor och orkar inte läsa allt. Vad har jag missat? Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 16 sep, 2012 21:08 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen? LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver) Ja, det skulle vara sjuuukt kul! ;; ![]()
16 sep, 2012 21:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen? LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver) Ja, det skulle vara sjuuukt kul! Jaa! Alltså, hur ska vi nu få alla att se detta...
16 sep, 2012 21:12 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen? LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver) Ja, det skulle vara sjuuukt kul! Jaa! Alltså, hur ska vi nu få alla att se detta... Jag skriver på förstasidan ;; ![]()
16 sep, 2012 21:13 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen? LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver) Ja, det skulle vara sjuuukt kul! Jaa! Alltså, hur ska vi nu få alla att se detta... Jag skriver på förstasidan Haha, nä jag vet Alltså, jag kan inte nästa helg då jag är i göteborg och kan gärna stå som kontakt person om det behövs så då passar ju helgen efter bättre. Alltså det datum jag skrev
16 sep, 2012 21:14 |
|
M00NSTER
Elev |
16 sep, 2012 21:15 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Det passar nog bättre för mig med Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Vad sägs som detta: 29 eller 30 september? Skansen? LauraTree, Miss_Green (taggade för att ni verkar vara fett inne i detta, tycker btw, det är sjukt svårt att diskutera och planera i tråden då typ alla skriver) Ja, det skulle vara sjuuukt kul! Jaa! Alltså, hur ska vi nu få alla att se detta... Jag skriver på förstasidan Haha, nä jag vet Alltså, jag kan inte nästa helg då jag är i göteborg och kan gärna stå som kontakt person om det behövs så då passar ju helgen efter bättre. Alltså det datum jag skrev ;; ![]()
16 sep, 2012 21:16 |
|
potter_fan
Elev |
Tror inte jag kan komma till skansen de kommande veckorna, men jag kommer gärna om den är någon annanstans!
En liten onödig sak bara: OM 17 FYLLER JAG 13 ÅR!!!!! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 16 sep, 2012 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen