Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 124 125 126 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag är en apollon dotter föressten

23 aug, 2012 16:31

Borttagen

Avatar


hades här

23 aug, 2012 16:34

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
hades här
JAG HAR ETT SYSKON♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 aug, 2012 16:36

Majis
Elev

Avatar


Jag har två systrar nu, tydligen! OCh jag lyssnar på KAty Perry, undrar vilken Gud som skulle vara hennes förälder.... O.o

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

23 aug, 2012 16:38

Borttagen

Avatar


Jag blev jätte besviken, jag såg Katy Perry live på tv förut och hon sjöng inge bra. Hon bara dansade och man hörde att hon inte hade rätt kondis för att göra det och sjunga samtidigt.
Själv lyssnar jag på Jessi J syrran

23 aug, 2012 16:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Skrivet av Borttagen:
hades här
JAG HAR ETT SYSKON♥

yes ett syskon nu är jag inte så ensam

23 aug, 2012 16:47

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev jätte besviken, jag såg Katy Perry live på tv förut och hon sjöng inge bra. Hon bara dansade och man hörde att hon inte hade rätt kondis för att göra det och sjunga samtidigt.
Själv lyssnar jag på Jessi J syrran

What!? Är det sant? För jag har sett på livespelingar på youtube med henne och förvånats över hur bra det lät... Det kanske bara var tillfälligt? Men jag gillar Katy för att ett av hennnes favoritband är Queen och samma sak med mig! Hihihi...
Oh! Jag kom på en idé vi kan köra med lite nu! Vi ge exempel på nån slags kändis och sedan så ska vi försöka bestämma vem dess Gud ´förälder skulle vara om den kändisen var en halvgud, eller?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

23 aug, 2012 16:54

amanda1104
Elev

Avatar


Jag lyssnar på det mesta men mina favoriter är Avenged Sevenfold, Linkin Park och Evancense!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 aug, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


bar ide men vem är kändis som är bra

23 aug, 2012 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Jag lyssnar på det mesta men mina favoriter är Avenged Sevenfold, Linkin Park och Evancense!


Jag ÄLSKAR Evanecsence!!! Jag har aldrig mött någon sådan förutom dem i min familj som gillar dem!!!
Linkin Park är också väldigt bra.

Det låter bra Majis

23 aug, 2012 16:57

1 2 3 ... 124 125 126 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.