The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är en apollon dotter föressten
23 aug, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
hades här
23 aug, 2012 16:34 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR ETT SYSKON♥hades här Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:36 |
|
Majis
Elev |
Jag har två systrar nu, tydligen!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag blev jätte besviken, jag såg Katy Perry live på tv förut och hon sjöng inge bra. Hon bara dansade och man hörde att hon inte hade rätt kondis för att göra det och sjunga samtidigt.
Själv lyssnar jag på Jessi J syrran 23 aug, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
yes ett syskon nu är jag inte så ensam 23 aug, 2012 16:47 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blev jätte besviken, jag såg Katy Perry live på tv förut och hon sjöng inge bra. Hon bara dansade och man hörde att hon inte hade rätt kondis för att göra det och sjunga samtidigt. Själv lyssnar jag på Jessi J syrran What!? Är det sant? För jag har sett på livespelingar på youtube med henne och förvånats över hur bra det lät... Det kanske bara var tillfälligt? Men jag gillar Katy för att ett av hennnes favoritband är Queen och samma sak med mig! Oh! Jag kom på en idé vi kan köra med lite nu! Vi ge exempel på nån slags kändis och sedan så ska vi försöka bestämma vem dess Gud ´förälder skulle vara om den kändisen var en halvgud, eller? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 16:54 |
|
amanda1104
Elev |
Jag lyssnar på det mesta men mina favoriter är Avenged Sevenfold, Linkin Park och Evancense!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
bar ide men vem är kändis som är bra
23 aug, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Jag lyssnar på det mesta men mina favoriter är Avenged Sevenfold, Linkin Park och Evancense! Jag ÄLSKAR Evanecsence!!! Jag har aldrig mött någon sådan förutom dem i min familj som gillar dem!!! Linkin Park är också väldigt bra. Det låter bra Majis 23 aug, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen