Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är snart master of death o jag har varit medlem i två månader.. snacka om forumspammare...
25 jun, 2012 19:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Men det är grymt
![]()
25 jun, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
yeah, får hålla oss till quiddichplanen mer. Dessa inlägg räknas inte (Y)
25 jun, 2012 19:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
HAha, jag har varit medllem här i ungefär ett år och är inte ens fjärdeårselev xD
25 jun, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte heller vad jag skrivit :L
Supersökaren; Byta? 25 jun, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Man blir blöt när det regnar :O
Bara en förvarning om ni ska ut xD 25 jun, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Aaah... jag vet inte
WHAT?! Nooo... vilken tur att jag inte ska ut nu då 25 jun, 2012 19:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag var seg i början med att skriva xD haha sen behöver man inte göra som jag och vara aktiv i en massa forum xDHAha, jag har varit medllem här i ungefär ett år och är inte ens fjärdeårselev xD Skrivet av Borttagen: det är typ läskigt xD haha jag bara "vad skriver jag ens??"Jag vet inte heller vad jag skrivit :L Skrivet av Borttagen: har riddaren upptcäkt det nu Man blir blöt när det regnar :O Bara en förvarning om ni ska ut xD ![]()
25 jun, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Man blir blöt när det regnar :O Bara en förvarning om ni ska ut xD Jag vet D: jag har kört 30 mil i konstant spöregn idag plus packat ur + in en bil i hällregn 25 jun, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen