Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 124 125 126 ... 572 573 574
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Okej nästa gång jag möter dig i korridoren så kommer jag säga hej, kan du svara då och börja prata med mig. För jag gillar dig.
Skulle vilja säga EXAKT samma sak..

19 apr, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


Men snälla, söta, rara du, kan du inte bara säga sanningen? Varför måste du ljuga för mig?

19 apr, 2013 19:39

Pinez 14
Elev

Avatar


Kära E
När jag såg dig första gången i fyran var du bara söt, sen blev du mer och mer, så nu efter tre år i sexan är jag så galet kär i dig!! Du fattar nog inte hur mycket av min tid jag tillbringat att kolla på bilder på dig, busringt dig för att höra din underbara röst. Och när du kallar mig för mitt smeknamn så ryser jag i hela kroppen!!
När du spelade gitarr trodde jag nog att jag skulle svimma, du levde dig in så att spela gitarr och du va bara så lycklig. "Jesper" trodde jag jag inte skulle vara kär i dig när du skulle bli mer biff. Men va f*n, jag var galen i dig när du va lite rund och bara hade fotbolls tröjor och nu när du klär dig så in i ******** snygga kläder så klart jag skulle gilla dig då. Du är ju redan biff. Jag kollar minst 40 % tid av lektionen på dig! När du ringde mig på skype, ville du verkligen bara "prata"?
Och om du visste om mina drömmar..!
Fråga chans, kyssar, lyckliga, åka till kreta. Båda två älskar kreta, så skulle inte det vara bra?
Och går du till någon jag-gör-dina-händer-underbara-så-hon-blir-ännu-mer-kär-i-dig?
Lena, mjuka och varma är dom!!
Jag gör vadsomhelst för att krama dig, känna din lukten av ditt ansikte, ditt hår, ditt allt!
Minns i fyran när vi skulle in och sjunga sist i musikalen. Vi låg på golvet och bara prata, jag såg på dig och du såg på mig och bara jag drunkna i dina ögon.I`m so freaking in love with you. Deal with it. ♥

19 apr, 2013 20:06

dillen99
Elev

Avatar


älskar dig,hatar dig, saknar dig, gillar dig???

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

19 apr, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


Asså. Jag vet inte. Jag vill så gärna fråga. Men jag vet att du inte har känslor för mig. Eller tror... Eller hoppas att du har...
Men det skulle aldrig gå. Funka. Du är... Fel... "Rank". Jag är inte populär. Jag är aldrig med dig. Jag bara... Gillar dig!!! Jag vet att du är jobbig och så. Men endå!!!!!!!!!!!!!
Jag är kär!!!!!(????)

Vill du bli ihop??
(Det där lät... KORKAAAAT!!!!!)

19 apr, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Jag hatar dig.

19 apr, 2013 21:34

ubåt
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi34.tinypic.com%2F2po5v9i.png

Spoiler:
Tryck här för att visa!jag älskar dig

20 apr, 2013 01:38

Borttagen

Avatar


Okey,TACK FÖR ATT DU SKAPADE DENNA TRÅDEN! Behöver den verkligen.


Till Jontte.
Kan du inte bara hålla käft ibland? Allt du tänker på är att förstöra mitt liv,eller den lilla del som du nånsin skulle lyckas. Men jag är inte samma lilla blyga flicka som tog åt sig allt i förskolan. Vem bryr sig om jag nu råkade säga att Walter är fet som du påstår att jag sa i ett svagt ögonblick när jag hade slideat tre meter på knäet och du frågade om jag var kär i honom? Jag har blivit mobbad i tre år,ibland av dig,och du tror att jag skulle skapa samma smärta åt nån annan? Du kanske inte förstår det,för du har aldrig blivit mobbad,för först känns det knappt,men sedan börjar det komma sår som aldrig kommer läka,och dom blir bara större för varje gång nån säger nåt.. Och ändå försöker man vifta bort det,säger att dom bara skojar. Och bara för att jag är lite rundare,behöver du väl inte säga "Om Walter är fet vad är du då?" och sedan gå och berätta det åt dina vänner så ni kommer 4 pojkar och skyller på mig att jag skulle ha sagt det,vilket jag upperbarligen inte har gjort,och skulle jag har gjort det skulle jag inte ha menat det,som du gör. Walter är min vän. Och du behöver inte säga till högstadiets och gymnasiets musiklärare,som vi har i övningarna till Skolmusik,som du inte ens vet namnet på,och säga att jag sa att din kompis till fet,när jag inte gjorde det?
Jag förstår att din favoritsyssla är att vara idiotisk mot mig,som den perioden på vintern jag inte kunde stå fem meter ifrån dig utan att du tog min mössa och brottade ner mig.

20 apr, 2013 06:04

amanda1104
Elev

Avatar


Gå bort, Silas

Har egentligen redan sagt det men katten förstår inte vad jag säger

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 apr, 2013 08:31

LauraTree
Elev

Avatar


Förlåt.

20 apr, 2013 09:25

1 2 3 ... 124 125 126 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.