The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Visst! Två lingon var ute och gick. De gick in i en skog. När de gått två timmar stötte de på en sjö. De var så ''smarta'' att de simmade över sjön istället för att gå runt. Det ena lingonet drunkande. Men det gjorde ju inget, för en tant i sydamerika hade en röd cykel. och Två kossor var ute och flög. Den ena kom plötsligt på att kossor inte kan flyga. Men då sa den andre kon: "Det gör inget, för min pappa äger en korviosk" ahahahahahahahahahahahahahahahahaha, kan inte låta bli att garva ihjäl mig ♥ Känner mig lite trög. Men jag fattade ingen av dem... Tröög? Du är inte den första som inte fattar något... Ingen har någonsin fattat. Spoiler: Tryck här för att visa! Haha! xD Okej, jag trodde jag var den ända som inte fattade! xD ![]()
21 feb, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
^ Nej, nej du, bara hjärnor som fattar fattar :]
Dvs Sanna & company (sanna = jag - company = mina kompisar = Jag och mina kompisar) Bara så ni vet så är min flygande ko brorsa jätte dum. (Jag kallar honom 'flygande kon' för att han typ heter det på playstation) 21 feb, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 16:16 |
|
Lills
Elev |
21 feb, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
i ♥ marabo med en gigantisk kaka kostar bara 122 kr i afären vid mig 21 feb, 2012 16:27 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: i ♥ marabo med en gigantisk kaka kostar bara 122 kr i afären vid mig Så ungefär 12 Euro? ![]()
21 feb, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 16:34 |
|
Lills
Elev |
21 feb, 2012 16:36 |
|
mine
Elev |
ca 1 euro och 20 cent tror jag :o 21 feb, 2012 16:40 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av mine: ca 1 euro och 20 cent tror jag :o Oj då, då är det ju billigt! :O ![]()
21 feb, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen