The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:18 |
|
Borttagen
|
Ok överdriver kanske lite da "gråter" kanske inte va det rätta ordet
31 dec, 2011 01:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag överdriver inte alls...
Kommer må dåligt länge nu... 31 dec, 2011 01:20 |
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:21 |
|
Borttagen
|
jag gråter inte riktigt jag typ sörjer
31 dec, 2011 01:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Precis, en jobbig klump som inte vill försvinna från halsen och magen... 31 dec, 2011 01:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Precis, en jobbig klump som inte vill försvinna från halsen och magen... THIS!!! 31 dec, 2011 01:24 |
|
Minidjuret
Elev |
Ska vi, bjuda de goda på en förlåt middag?
31 dec, 2011 01:25 |
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:26 |
|
Borttagen
|
imorgon, blir tvingad att läga mig om 4 min
31 dec, 2011 01:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen