Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: nej jag lovar att du inte hade orkat läsa allt xD haha men när jag någon dag är piggare än nu skall jag skriva ett så långt brev till dig som du förtjänar ♥Cara Riddle- Klart jag skulle orka läsa! ♥ Du är världens bästa syster och jag tyckero m dig jättemycet! ♥ love u to more than I can tell ♥ ![]()
5 aug, 2012 23:31 |
|
Twix
Elev |
Soda, Cara Riddle
Tack så mycket! :'D Och jag bugar och bockar också till dom som nämnt mig på senaste tiden, jag har varit väldigt dålig på att tacka, men det ni ska veta att det verkligen värmer. ♥ 5 aug, 2012 23:37 |
|
Deathless
Elev |
5 aug, 2012 23:43 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: nej jag lovar att du inte hade orkat läsa allt xD haha men när jag någon dag är piggare än nu skall jag skriva ett så långt brev till dig som du förtjänar ♥Cara Riddle- Klart jag skulle orka läsa! ♥ Du är världens bästa syster och jag tyckero m dig jättemycet! ♥ love u to more than I can tell ♥ Haha klart jag hade! ♥ Aww, ska göra samma till dig c: Detsamma! 6 aug, 2012 00:13 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Cara Riddle Nu blev jag glad ^^ Det var super kul att träffa dig, jag är glad att jag vågade hihi xD Hoppas att få lära känna dig ännu bättre eftersom du är en så underbar och awsomeig människa ♥
6 aug, 2012 00:21 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara Riddle
Hahahha vi får jobba på det där med att förstå vad jag säger... ^^ 6 aug, 2012 00:48 |
|
Lordlollo
Elev |
Förlåt mig Cara Riddle kag ska bättre mig, men ska på kollo imorgon så kommer nog va lite svår att nå kanske...
♆ 6 aug, 2012 02:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: haha bara för det skall jag testa om du verkligen orkar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: nej jag lovar att du inte hade orkat läsa allt xD haha men när jag någon dag är piggare än nu skall jag skriva ett så långt brev till dig som du förtjänar ♥Cara Riddle- Klart jag skulle orka läsa! ♥ Du är världens bästa syster och jag tyckero m dig jättemycet! ♥ love u to more than I can tell ♥ Haha klart jag hade! ♥ Aww, ska göra samma till dig c: Detsamma! Skrivet av onlyoliviaa: haha jag var så glad att nån dök upp så jag och Becka slapp sitta där själva xD haha ja det hade varit super kul att lära känna dig bättre Cara Riddle Nu blev jag glad ^^ Det var super kul att träffa dig, jag är glad att jag vågade hihi xD Hoppas att få lära känna dig ännu bättre eftersom du är en så underbar och awsomeig människa ♥ Skrivet av DeathDownAlex: haha men då hade det inte varit lika kul xD hahaCara Riddle Hahahha vi får jobba på det där med att förstå vad jag säger... ^^ Skrivet av Lordlollo: haha nej det gör inget ^^Förlåt mig Cara Riddle kag ska bättre mig, men ska på kollo imorgon så kommer nog va lite svår att nå kanske... ![]()
6 aug, 2012 05:37 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 aug, 2012 05:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 aug, 2012 05:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen