Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara Riddle;; Omg, thank you finaste du ♥ Detsamma tusen gånger om ska du veta ♥
5 aug, 2012 23:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej du är den finaste ♥ och jag har fortfarande svårt att tro att jag fått träffa dig Cara Riddle;; Omg, thank you finaste du ♥ Detsamma tusen gånger om ska du veta ♥ ![]()
5 aug, 2012 23:07 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Cara Riddle - Hmm... måste börja planera lite mer...
5 aug, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
wait a minute.. *HUG* jag tycker detsamma. Och vi borde definitivt uggla nån gång. ♥ edit: bra sak att göra, när man inte har något att göra 5 aug, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Du äör helt Awesome Cara ♥ 5 aug, 2012 23:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hahaha ja det måste du xD haha jag saknar våra planerings stunder xD
Skrivet av Borttagen: *väntar en minut*Cara Riddle wait a minute.. *HUG* jag tycker detsamma. Och vi borde definitivt uggla nån gång. ♥ edit: bra sak att göra, när man inte har något att göra *Mega Hug* ja det borde vi verkligen göra haha ja jag kan ju lika väl göra det som att stirra på skärmen xD Horn naw tack söta du ♥ ![]()
5 aug, 2012 23:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Cara Riddle ♥ Herrehjärtanes, hahaha inte behöver man vara rädd för mig.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 aug, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Hoppas verkligen att vi flummat tillsammans mer! ♥ 5 aug, 2012 23:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Kintsugi: haha nej men när jag började här var du en av de där extremt coola människorna som jag aldrig vågade prata med xD haha men jag är glad att jag vågar det nu Cara Riddle ♥ Herrehjärtanes, hahaha inte behöver man vara rädd för mig. ![]()
5 aug, 2012 23:13 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Klart jag skulle orka läsa! ♥
Du är världens bästa syster och jag tyckero m dig jättemycet! ♥ 5 aug, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen