Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
5 jan, 2014 22:15 |
|
Hedwig96
Elev |
det är ju helg imorgon! 13. dagen!? 5 jan, 2014 22:21 |
|
Fellrendión
Elev |
Hur fick jag det till imorgon!? Menade såklart på onsdag...
5 jan, 2014 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag brukar alltid säga att jag förmodligen aldrig kommer flytta speciellt långt ifrån mitt hem (finns en trevlig liten "by" som jag alltid tänkt flytta till här i närheten) men ju mer jag tänker på min framtid ju mer kommer jag fram till att jag måste här ifrån. Jag står inte ut med tanken att träffa samma människor år efter år, jag står inte ut med att alltid få se min gamla skola år efter år, jag står inte ut med att leva år efter år i samma "by" som jag kommer ha gått skola i 3 år. Jag måste härifrån. Inte bara till närmaste stad, så långt som möjligt. Kanske något gymnasium med internat är rätt för dig? Så får du känna på lite hur det är att bo långt hemifrån och samtidigt lära känna andra som är i samma båt 5 jan, 2014 22:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Hur fick jag det till imorgon!? Menade såklart på onsdag... okej haha, börjar ni inte på tisdag? 5 jan, 2014 22:34 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag brukar alltid säga att jag förmodligen aldrig kommer flytta speciellt långt ifrån mitt hem (finns en trevlig liten "by" som jag alltid tänkt flytta till här i närheten) men ju mer jag tänker på min framtid ju mer kommer jag fram till att jag måste här ifrån. Jag står inte ut med tanken att träffa samma människor år efter år, jag står inte ut med att alltid få se min gamla skola år efter år, jag står inte ut med att leva år efter år i samma "by" som jag kommer ha gått skola i 3 år. Jag måste härifrån. Inte bara till närmaste stad, så långt som möjligt. Kanske något gymnasium med internat är rätt för dig? Så får du känna på lite hur det är att bo långt hemifrån och samtidigt lära känna andra som är i samma båt jag hoppas verkligen det...
5 jan, 2014 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag brukar alltid säga att jag förmodligen aldrig kommer flytta speciellt långt ifrån mitt hem (finns en trevlig liten "by" som jag alltid tänkt flytta till här i närheten) men ju mer jag tänker på min framtid ju mer kommer jag fram till att jag måste här ifrån. Jag står inte ut med tanken att träffa samma människor år efter år, jag står inte ut med att alltid få se min gamla skola år efter år, jag står inte ut med att leva år efter år i samma "by" som jag kommer ha gått skola i 3 år. Jag måste härifrån. Inte bara till närmaste stad, så långt som möjligt. Kanske något gymnasium med internat är rätt för dig? Så får du känna på lite hur det är att bo långt hemifrån och samtidigt lära känna andra som är i samma båt jag hoppas verkligen det... Det kan vara ganska mysigt att bo på internat 5 jan, 2014 22:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Hur fick jag det till imorgon!? Menade såklart på onsdag... okej haha, börjar ni inte på tisdag? Nä, jag börjar på en onsdag. Den 8:e.
5 jan, 2014 23:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
lillamymin, AlvaRawenclaw, Elma00, Elley, Ginny00, sanna1324567, Ugglan Hedwig, Kattuggla, Zendaya, Siriusis, Frivolt
Jag vet inte vad detta meddelande kan göra. Men jag vill tala om för er att jag bryr mig om er. Några av er har kommit i en bättre fas än vad som varit tidigare, andra mår hiskeligt dålig för vad som är just nu. Ni är grymma, ni är starka, ni är snygga, ni är smarta, ni är fina och så himla bra! Glöm aldrig av att våga tro på er själva och våga rocka den här världen. Er värld! Er omgivning. Jag håller tummarna på att ni får ett hysteriskt bra år och att saker och ting blir till det bättre. Jag finns en uggla bort goingar ♥ Och detta gäller även alla andra som jag inte taggat! Våga dela med dig av känslor, skriva av dig och rådfråga mig närhelst du känner för det/behöver det. Styrkekramar allesammans! Låt 2014 bli ett år att minnas med ett leende. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2014 23:31 |
|
EmahS
Elev |
Bokade precis av en träff jag skulle ha med en kompis imorgon.
Skulle ses hela dagen för att bara träffas, fika och ha det mysigt. men ju längre dagen gick idag så började stressen öka och jag började må sjukt illa och trodde jag skulle spy. på söndag flyttar jag till England för minst 5 månader och jag har inte börjat med något. så när jag tog beslutet att boka av så släpptes en gigantisk sten från mitt bröst. även om jag vill träffa henne, och hade säkert haft det bra imorgon. Men jag mådde för dåligt, och är så glad över mitt beslut. men hatar att min kropp är så stresskänslig.
5 jan, 2014 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen