Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
5 aug, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Tack så hemskt mycket Soda!
5 aug, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
snyggiskjolen ska ha en stor komplimang för att hon var den som gjorde så att jag visste om att mugglis fanns. och att hon är så snäll!
5 aug, 2012 19:28 |
|
Clementin
Elev |
Tack så mycket och detsamma Soda! C:
5 aug, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Tack Soda
5 aug, 2012 19:41 |
|
Ms.Markus
Elev |
5 aug, 2012 20:10 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
kan någon skriva till mig jag vill inte vara utanför
5 aug, 2012 20:11 |
|
Trezzan
Elev |
5 aug, 2012 20:39 |
|
themarauder
Lärare |
5 aug, 2012 20:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har Cara super mega tråkigt så därför tänker hon ge komplimanger till alla på vänlistan ^^ så ja folk ni får stå ut
Kiera Ja du är underbar människa, det finns så mycket jag skulle kunna säga till dig men varför slita ut på de orden som du redan hört så många gånger Li Det var jätte coolt att träffa dig på Felix för du är en sån underbart trevlig människa Erfa Jag vill så gärna säga något roligare än den vanliga frasen du säkert hör tusen gånger per dag, att mugglis är underbart Kintsugi Vart skall jag börja? när jag började här var du en människa som jag såg upp till något enormt och var lite rädd för, men du är en helt underbar människa har jag lärt mig och jag ser fortfarande upp till dig Minidjuret Louise du är min underbara syster och jag skulle utan problem kunna skriva flera sidor om hur underbar du är men du hade inte orkat läsa allt så jag tänker låta bli xD haha men jag kan säga att jag älskar dig något enormt och alltid finns här för dig ♥ InspiredPsycho Alice du är verkligen en sten cool människa som jag ser upp till lovarto Becka, Becka, Becka underbara Becka xD Du är den mest underbara människan i världen, den som alltid tar emot mig när jag fallar och jag skulle vilja ge dig allt du önskar och vill ha för att du gör det men allt jag kan ge dig är min vänskap ♥ Twix Felicia, du är en människa som alltid får mig att le när det har anlänt en uggla från dig Cykel Cykel du är en sån glad och livlig människa och det är en stor ära att jag fick träffa dig på Felix AlvaRawenclaw Alva du sprider alltid sådan glädje när du är inne och jag älskar dig för det ♥ Erica Potter Erica, söta rara Erica AlexZz Det är sjukt vad bra vi förstår varandra och jag verkligen älskar att prata med dig och vet att du finns där ♥ J-star Black haha shit vad vi kan flumma xD haha jag bara älskar våra diskussioner som så kan gå över styr ♥ MizzNina kära underbara Nina ♥ haha jag har så svårt att förstå hur jag kunde vara rädd för dig från början xD haha du är så underbar att jag inte tror det är sant, jag kan bara tacka dig för att du finns ♥ DeathDownAlex Alex, du är så smart att jag oftast inte fattar hälften av vad du säger xD haha inget illa menat xD haha men du är en sån härlig och livlig människa ♥ du bor på tok för långt bort Supersökaren tjena dödsguden ^^ haha shit vad vi kan flumma och jag gillar verkligen våra dödsrike diskussioner xD Celest Gaunt haha våra mordplaner skulle nog sätta skräck i varje person men jag gillar dem ^^ du är så cool CG leumas vän Ludvig vad skall jag ens säga till dig xD haha mer än att du är så galet underbar och jag vet aldrig vart åra samtal kan leda xD KossanBerta My haha hur många gånger har du inte fått mig att skratta?? xD haha du är så himla underbar och udda på ett bra sätt Deathless Vilma du är en sån glad människa, förutom när du smusslar in bävrar i mitt slott -.- men jag gillar dig ändå ♥ PansyParkinson♥ Fanny, du är så söt och jag kan prata med dig om vad som helst ^^ och det är så skönt att du fattar när jag nämner saker som ex rör hästar Vildvittra haha Tessan xD haha bara våra strange samtal han få mig att skratta något enormt xD haha ta bara alven Kurt jag menar behöver jag säga mer xD haha ♥ Ally Regins Ally du är en så sjukt cool tjej och det känns som jag inte kan skriva något nytt som någon inte redan sagt till dig ^^ men jag kan tala om tt jag älskade dina örhängen som jag köpte amandaheideman Du var alltid så glad på Felix och dina bilder gosh människa jag bara stirrade på dem och det var nästan så jag funderade på att stjäla dem och rymma med bilderna Oskan haha jag har kommit fram till att det är farligt för mig att prata med dig när jag är övertrött för det resulterar bara i att jag mer eller mindre ligger på golvet och dör av skratt xD haha våra samtal är nog bland de mest konstiga jag haft xD felix felicis hej du kanibal människa MadEye Moody det var alldeles för länge sedan vi pratade Emelie Obliviate_ haha Sanna jag vet inte hur jag överlever diskussionerna med dig xD haha de får mig alltid att skratta på ett eller annat sätt xD och om vi inte flummar pratar vi något extremt viktigt och jag älskar att jag kan göra båda med dig ♥ Dramione99 jag var riktigt förvånad när du skickade en uggla till mig men ack vad glad jag är för det Alex96 bortsett från att du är sthlmare är du en sån där underbart rolig människa Mrs.Tonks Elin vi snackar på tok för lite kära du kinshaw haha vi har haft väldigt underhållande diskussioner och jag är alltid öppen för ugglor från dig Klaus att rolla med dig är alltid så speciellt ^^ jag vet inte hur vi gör men vi börjar alltid bråka men trotts det finnar jag det alltid lika rolgit Lokix jag tror du har läst alla mina fic och att du orkar kommer jag aldrig förstå men jag älskar dig för det Lordlollo Vi pratar alldeles för lite Ginnyy det var så coolt att få träffa dig onlyoliviaa inte bara läser du mina fic utan du vågade även träffa mig xD haha och jag är så glad över att ha fått träffa dig du underbara människa ♥ Bombarda haha Matilda, kommer du ihåg utomjordningarna och post-it landet?? Horn Hej Elin ^^ ja vi har ju inte snackat så mkt egentligen men man vet ju aldrig vad som kommer hända ^^ T3DDY ditt namn är så mycket lättare att hålla reda på nu än ditt Luna namn xD haha så nu kan jag faktiskt reagera när du loggar in ^^ Ginny4ever jag gillar din fic något enormt även om jag inte läst hela är det jag läst så himla bra haha och nu är det nästan så jag skall vara så ego att jag ger mig själv en komplimang som orkar göra de här xD haha jag kan i alla fall ge mig själv en klapp på huvudet xD ![]()
5 aug, 2012 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen