Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1246 1247 1248 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Myling
Elev

Avatar


Jag undrar när allt ska sluta vara jobbigt den här gången. Jag är så trött på att känna såhär. Så trött på att i hemlighet önska massa destruktivt.
Jag tycker jag fått gå igenom nog med skit och mått dåligt länge nog, det räcker fan nu.
Jag har för fan varit i vården 7 år! Tagit medicin lika länge! Var fast i DBT i 2,5 år! Och ändå har jag inte fått bli fri från det där konstanta som flåsar mig i nacken och som ibland slår mig till marken. Och jag försöker ju, hela tiden. Jag springer och springer, stannar och jobbar med det och tar all hjälp de kan ge mig. Och visst är det bättre, än förr. Men det händer mig saker bortom min kontroll som slår ner mig gång på gång.
Jag vill inte bli en av de där sorgliga människorna som sjukskrivs vid 30årsåldren och blir omhändertagen av staten.
Jag vill bli helt fri!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

3 jan, 2014 23:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Myling:
Jag undrar när allt ska sluta vara jobbigt den här gången. Jag är så trött på att känna såhär. Så trött på att i hemlighet önska massa destruktivt.
Jag tycker jag fått gå igenom nog med skit och mått dåligt länge nog, det räcker fan nu.
Jag har för fan varit i vården 7 år! Tagit medicin lika länge! Var fast i DBT i 2,5 år! Och ändå har jag inte fått bli fri från det där konstanta som flåsar mig i nacken och som ibland slår mig till marken. Och jag försöker ju, hela tiden. Jag springer och springer, stannar och jobbar med det och tar all hjälp de kan ge mig. Och visst är det bättre, än förr. Men det händer mig saker bortom min kontroll som slår ner mig gång på gång.
Jag vill inte bli en av de där sorgliga människorna som sjukskrivs vid 30årsåldren och blir omhändertagen av staten.
Jag vill bli helt fri!


3 jan, 2014 23:58

Isse99
Elev

Avatar


Jag börjar få en känsla av att mina vänner inte behöver mig/vill umgås med mig.
Tillexempel nyår så hade jag och min "bästis" planerat att göra något med några av hennes kompisar men sen blev det inte så.
Jag frågade senare vad hon gjorde på nyår och hon var ju "tyvärr bara med Lisa". Senare läser jag Lisas blogg där hon har lagt upp bilder från nyår, och där är ju inte alls bara Lisa och och min "bästis". Det är typ sju tjejer till och två killar.
Jag vet inte varför jag blir så sårad av det här, det är ju hennes liv liksom. Men jag känner mig så bortglömd. Som vanligt. Jag är hennes tråkiga lilla sidekick.

skriver ord som mord i handen

4 jan, 2014 20:27

Borttagen

Avatar


Men nej, jag vill inte! Inte nu, inte i år igen! Jag vill bli fri från den här skiten, inte stå ut med det konstant i såhär länge. Inte i år, inte nu. Inte nu när vi ska få betyg första gången och inte nu när vi ska ha nationella prov för första gången!
JAG VILL INTE

Och allt annat också. Allt.

Jaja, 2014 kan bara bli bättre nu. För början på det har verkligen varit fruktansvärt uselt vidrig.

5 jan, 2014 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men nej, jag vill inte! Inte nu, inte i år igen! Jag vill bli fri från den här skiten, inte stå ut med det konstant i såhär länge. Inte i år, inte nu. Inte nu när vi ska få betyg första gången och inte nu när vi ska ha nationella prov för första gången!
JAG VILL INTE

Och allt annat också. Allt.

Jaja, 2014 kan bara bli bättre nu. För början på det har verkligen varit fruktansvärt uselt vidrig.
Men åh, vad är det som har hänt?

5 jan, 2014 14:53

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men nej, jag vill inte! Inte nu, inte i år igen! Jag vill bli fri från den här skiten, inte stå ut med det konstant i såhär länge. Inte i år, inte nu. Inte nu när vi ska få betyg första gången och inte nu när vi ska ha nationella prov för första gången!
JAG VILL INTE

Och allt annat också. Allt.

Jaja, 2014 kan bara bli bättre nu. För början på det har verkligen varit fruktansvärt uselt vidrig.


Styrkekramar ♥ Det kommer bli ett asbra år och du kommer kicka alla djävlar i rumpan. Så det så!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 jan, 2014 16:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Men nej, jag vill inte! Inte nu, inte i år igen! Jag vill bli fri från den här skiten, inte stå ut med det konstant i såhär länge. Inte i år, inte nu. Inte nu när vi ska få betyg första gången och inte nu när vi ska ha nationella prov för första gången!
JAG VILL INTE

Och allt annat också. Allt.

Jaja, 2014 kan bara bli bättre nu. För början på det har verkligen varit fruktansvärt uselt vidrig.
Men åh, vad är det som har hänt?

Jag har blivit jätte- jättepollenallergisk (kan låta konstigt att det är så i januari, men eftersom det (hos mig åtminstone) har varit en väldigt varm vinter har det kommit redan nu), så jag kan knappt andas eller prata... Och om det är såhär nu i januari så kommer det att betyda att det är ännu mer pollen i luften senare i år. När det är det brukar det bli så dåligt att jag måste åka hem från skolan ibland, och det vill jag verkligen inte. Inte i år.

Och så dog min kompis morfar igår, och jag har ingen aning om vad jag ska göra eller säga eller någonting... Jag känner mig så korkad bara. Om jag inte säger någonting kommer det att verka som om jag inte bryr mig, men om jag gör det kommer jag kanske att säga fel saker och göra allt ännu värre.

5 jan, 2014 17:48

Ginny00
Elev

Avatar


Min hjärna håller på att explodera, hela tiden.

Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag försöker få tiden att gå, jag sover, jag försöker få tiden att gå en dag till.

Jag är egentligen inte deprimerad.
Men jag har prestationsångest över att jag måste uppskatta saker så mycket (det ska även vara rätt saker..) att jag knappt kan uppskatta dem.
Det gör det svårt att vara riktigt glad. Och det är ett helvete..

5 jan, 2014 18:06

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag hatar min mamma mycket

speech!

5 jan, 2014 20:04

Elma00
Elev

Avatar


Jag brukar alltid säga att jag förmodligen aldrig kommer flytta speciellt långt ifrån mitt hem (finns en trevlig liten "by" som jag alltid tänkt flytta till här i närheten) men ju mer jag tänker på min framtid ju mer kommer jag fram till att jag måste här ifrån. Jag står inte ut med tanken att träffa samma människor år efter år, jag står inte ut med att alltid få se min gamla skola år efter år, jag står inte ut med att leva år efter år i samma "by" som jag kommer ha gått skola i 3 år. Jag måste härifrån. Inte bara till närmaste stad, så långt som möjligt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

5 jan, 2014 20:11

1 2 3 ... 1246 1247 1248 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.