Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12452 12453 12454 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ginny00:
Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott.

Tänkte direkt på Slughorn! =D

Han gillar ju kanderad! Men där har vi något gemensamt.
(Alltså, Slughorn. Who doesn't love him secretly?? Han är en sådan där mysfarbror.)

Men eller hur!! =) Tycker dock bättre om honom i boken än i filmen. I filmen är han lite mer.. otrevlig?

=) - just like themarauder

14 maj, 2013 22:08

Dramione99
Elev

Avatar


Vad finns det för fördelar med en flod som Gagnes egentligen?

14 maj, 2013 22:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Jag och LadyCharlotta - VÄGGARNA MOT VÄRLDEN!

14 maj, 2013 22:23

Hedwig96
Elev

Avatar


Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det!

Hur gick det för Sverige??

14 maj, 2013 22:35

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det!

Hur gick det för Sverige??



Åh, men härligt att Finland vann tillslut iaf

Sverige vann också, med 4-2 WOOP WOOP!!!

14 maj, 2013 22:37

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det!

Hur gick det för Sverige??



Åh, men härligt att Finland vann tillslut iaf

Sverige vann också, med 4-2 WOOP WOOP!!!

åh jeee vad bra

14 maj, 2013 22:43

Borttagen

Avatar


Inne på mugglis i smyg och sjunger Born to Die av Lana Del Rey, YEAH.

14 maj, 2013 23:06

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ginny00:
Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott.

Tänkte direkt på Slughorn! =D

Han gillar ju kanderad! Men där har vi något gemensamt.
(Alltså, Slughorn. Who doesn't love him secretly?? Han är en sådan där mysfarbror.)

Men eller hur!! =) Tycker dock bättre om honom i boken än i filmen. I filmen är han lite mer.. otrevlig?
ja!! Han ser väldigt gullig ut i filmerna x) men som sagt, han är bättre i böckerna .

14 maj, 2013 23:07

Borttagen

Avatar


ska snart sova

14 maj, 2013 23:13

Borttagen

Avatar


och nu sjunger jag the hallows

14 maj, 2013 23:13

1 2 3 ... 12452 12453 12454 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.