@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ginny00: Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott. Tänkte direkt på Slughorn! =D Han gillar ju kanderad! (Alltså, Slughorn. Who doesn't love him secretly?? Han är en sådan där mysfarbror.) Men eller hur!! =) Tycker dock bättre om honom i boken än i filmen. I filmen är han lite mer.. otrevlig? =) - just like themarauder 14 maj, 2013 22:08 |
|
Dramione99
Elev |
Vad finns det för fördelar med en flod som Gagnes egentligen?
14 maj, 2013 22:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag och LadyCharlotta - VÄGGARNA MOT VÄRLDEN!
14 maj, 2013 22:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det!
Hur gick det för Sverige?? 14 maj, 2013 22:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det! Hur gick det för Sverige?? Åh, men härligt att Finland vann tillslut iaf Sverige vann också, med 4-2 14 maj, 2013 22:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt ställningen blev 2-2 i Ishockeyn, men Finland vann men 3-2 i 4:de perioden! (jeee) skulle ha varit spännande att se, men missade det! Hur gick det för Sverige?? Åh, men härligt att Finland vann tillslut iaf Sverige vann också, med 4-2 åh jeee vad bra 14 maj, 2013 22:43 |
|
Borttagen
|
Inne på mugglis i smyg och sjunger Born to Die av Lana Del Rey, YEAH.
14 maj, 2013 23:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av themarauder: ja!! Han ser väldigt gullig ut i filmerna x) men som sagt, han är bättre i böckerna .Skrivet av Ginny00: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ginny00: Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott. Tänkte direkt på Slughorn! =D Han gillar ju kanderad! (Alltså, Slughorn. Who doesn't love him secretly?? Han är en sådan där mysfarbror.) Men eller hur!! =) Tycker dock bättre om honom i boken än i filmen. I filmen är han lite mer.. otrevlig? 14 maj, 2013 23:07 |
|
Borttagen
|
ska snart sova
14 maj, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
och nu sjunger jag the hallows
14 maj, 2013 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen