Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12451 12452 12453 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Leonora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Leonora:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Leonora:
Idag åt jag en kaka.

vad för kaka?


En singoalla


vad är det för kaka??


Typ som en ballerina med vaniljkräm i och typ... slem i mitten.

Jag tror inte jag ätit det i år i alla fall. Jisses. Barndomsminnen xD

14 maj, 2013 21:39

moaskywalkr
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av moaskywalkr:
Skrivet av Borttagen:
pappa: Ska vi spela lite Mario Bros? *går in till rummet där vi har spelet*
Jag: Mm, visst. Vänta lite! *rebloggar/gillar bilder på tumblr*

20 minuter senare

Pappa: Emelie?
Jag: JUSTE JA

hahahaha återupplivade nyss min tumblr
känner typ:
vad fan har jag gjort


Återlivade min nu i helgen. Den har varit inaktiv i 5 månader xD

MIN OCKSÅ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQrGORf_GeUjjYC_pzDgQosJH5c4RY0hNqMlOu-ACQH2-GXqlhmhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTxaTsI9dvzLwc2KADA0nBv3WFf4UOojDhhKEoQN4T8nx9A0sbx

14 maj, 2013 21:39

Ginny00
Elev

Avatar


Livesändningen från ESC går uselt på min dator..

14 maj, 2013 21:46

batteri
Elev

Avatar


Jag tycker faktiskt om LOKA likes Old School Chocolate Shake...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F12d6d41b1a97d375676b06884eb0b27c%2Fwymtyir%2FI5tnkluw8%2Ftumblr_static_6705brhzl2koggokgc8s0wo88.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6afbcf9fe0c4201e0ac3dd77c1501841%2Ftumblr_nilza0dCut1qg032mo7_250.gif

14 maj, 2013 21:49

Frivolt
Elev

Avatar


Läste just en jättedum artikel och nu blev jag lite deppad D: Nån som vill muntra upp mig? ^^

14 maj, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Blev jätte lycklig precis, en gubbe i en tv-serie jag kollar på dog och nu är han tillbaka. Eller det är en tillbaka blick men han är där och jag kan inte sluta le. Fy vad stört, men han är tillbaka. LYCKA!!

14 maj, 2013 21:58

Caius
Elev

Avatar


Är så sjukt nervös inför försök två på körkortsteorin imorrn bitti... Jag kommer bli helt förstörd ifall jag misslyckas igen och ge upp totalt om att lyckas skaffa körkort (fast ok, det känns inte bra att ha slösat bort nästan 20000 på inget, så jag måste väl försöka en gång till ändå efter imorgon ifall det blir så...).

Godnatt, för jag kommer att dö om jag fortsätter plugga nu (seriöstjagstörmigpåattjaginteenskanbligondkändpådedärprovensommanskaövapåinfördetriktigaprovet!!!! varförvarförvarförvarförärjagsåjävladåligför!?)

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

14 maj, 2013 22:01

Ginny00
Elev

Avatar


Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott.

14 maj, 2013 22:01

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott.

Tänkte direkt på Slughorn! =D

=) - just like themarauder

14 maj, 2013 22:02

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ginny00:
Nu ska jag äta färsk ananas igen. Det var gott.

Tänkte direkt på Slughorn! =D

Han gillar ju kanderad! Men där har vi något gemensamt.
(Alltså, Slughorn. Who doesn't love him secretly?? Han är en sådan där mysfarbror.)

14 maj, 2013 22:04

1 2 3 ... 12451 12452 12453 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.