@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dagens diskution vid lunch bordet vi 5 elever som satt där diskuterade om ice age filmerna
14 maj, 2013 21:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: hhaa.. ser på mello.. alltså PETRA MEDE VAD GÖR DU? varför kan du inte engelska? Fast iofs pratar hon lika på svenska oxå. rys. Hon låter så jobbig. Usch. X) 14 maj, 2013 21:21 |
|
Mandi
Elev |
Jag är väldigt trött på min klass just nu, speciellt några personer som inte fattar att världen inte snurrar runt dem!
14 maj, 2013 21:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Obliviate_: hhaa.. ser på mello.. alltså PETRA MEDE VAD GÖR DU? varför kan du inte engelska? Fast iofs pratar hon lika på svenska oxå. rys. Hon låter så jobbig. Usch. X) ja hoppas hon försvinner igen efter lördag :O 14 maj, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnade precis på österrikes sång före tv stängdes av och den var sådär
14 maj, 2013 21:24 |
|
Leonora
Elev |
14 maj, 2013 21:24 |
|
Ginny00
Elev |
14 maj, 2013 21:34 |
|
Leonora
Elev |
14 maj, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2013 21:36 |
|
Leonora
Elev |
Typ som en ballerina med vaniljkräm i och typ... slem i mitten. ![]() ![]()
14 maj, 2013 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen