@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Solkatten : Nu kan jag också låten Marry Me utantill ;D
14 maj, 2013 20:18 |
|
LolFeelings
Elev |
SNÄLLA HJÄLP NÅGON
DET ÄR SRSLY NÅGOT FEL PÅ MINA FÖTTER SÅ JAG KAN INTE GÅ MER ÄN 50 METER I GYMNASTIKSKOR UTAN ATT DET GÖR ONT FÖRST AV ALLT SÅ SKA JAG GÅ UNGEFÄR 600M TILL EN GYMNASTIKPLATS TILL IDROTTEN SEDAN HA ORIENTERING DÄR OCH SEDAN GÅ 700 METER TILL BUSSEN FUNDERAR PÅ ATT SKIPPA IDROTTEN MED DET FÅR JAG JU FAN HELLER INTE FÖR MIN MAMMA TROR ATT JAG BRYR MIG OM MITT BETYG I IDROTT - BULLSHIT JAG KOMMER DÖ OM JAG GÅR VAD SKA JAG GÖRA? oh, and btw. caps lock
14 maj, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Kollar på första säsongen, första avsnittet av Sherlock.
Direkt jag hörde meningen "One day we'll be standing around a body and Sherlock Holmes will be the one who put it there. " så tänkte jag på det här: Spoiler: Tryck här för att visa! 14 maj, 2013 20:29 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
14 maj, 2013 20:46 |
|
M4L13
Elev |
14 maj, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
pappa: Ska vi spela lite Mario Bros? *går in till rummet där vi har spelet*
Jag: Mm, visst. Vänta lite! *rebloggar/gillar bilder på tumblr* 20 minuter senare Pappa: Emelie? Jag: JUSTE JA 14 maj, 2013 20:59 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: pappa: Ska vi spela lite Mario Bros? *går in till rummet där vi har spelet* Jag: Mm, visst. Vänta lite! *rebloggar/gillar bilder på tumblr* 20 minuter senare Pappa: Emelie? Jag: JUSTE JA hahahaha återupplivade nyss min tumblr känner typ: vad fan har jag gjort 14 maj, 2013 21:07 |
|
Obliviate_
Elev |
hhaa..
ser på mello.. alltså PETRA MEDE VAD GÖR DU? varför kan du inte engelska? Fast iofs pratar hon lika på svenska oxå. rys. 14 maj, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: pappa: Ska vi spela lite Mario Bros? *går in till rummet där vi har spelet* Jag: Mm, visst. Vänta lite! *rebloggar/gillar bilder på tumblr* 20 minuter senare Pappa: Emelie? Jag: JUSTE JA hahahaha återupplivade nyss min tumblr känner typ: vad fan har jag gjort Återlivade min nu i helgen. Den har varit inaktiv i 5 månader xD 14 maj, 2013 21:13 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har ett spanskaprov att göra imorgon, 6 veckor efter de andra ... öh, ja.
14 maj, 2013 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen