Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hai 2 jan, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
jag har många symtom på någon annan cancer :c
2 jan, 2014 17:56 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har många symtom på någon annan cancer :c :c Hai 2 jan, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Helvete vad ont jag har.
Fan vad rädd jag är. 2 jan, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt?Helvete vad ont jag har. Fan vad rädd jag är. 2 jan, 2014 18:36 |
|
Elma00
Elev |
Nej men seriöst jag vet inte längre. jag orkar inte längre. Jag kan inte längre. Jag är så jävla rädd för att börja skolan. Jag vill inte gå ditt, på grund av att (i stort sätt) hela skolan är homofober/rasister/emot allt som inte är "normalt"
Mobbning. Så mycket mobbning det är. 3 av min vänner blir mobbade, 1 skär sig själv (farligt också) och 1 har en alkoholist till pappa. En kille i årskursen över mig blir mobbad för att han är sig själv, 3 tjejer i åttan blir mobbade för att de är "annorlunda", ännu fler i nian för att de är "annorlunda". Ett par killar i klassen (och en kille ifrån 8:an) pratade om hur extremt ful/dryg/störd/tjock jag är, när jag var bakom dem. Jag har hört hur en kille (soom jag ogillar starkt) pratade med sin kompis om att han ville börja vara taskig mot mig också och inte bara mot mina vänner, men att hans vän svarade "Men hon är ju deprimerad. Du vill inte bli orsak till någon annans död.. Inte för att jag skulle sakna henne direkt, men tänk dig att leva med skulden" när de jobbade med ett grupparbeta tillsammans med mig. Dessutom blev jag dödshotad för ett par dagar sen. Tänker inte gå in på några detaljer, det var anonymt på internet. "Om du inte tar livet av dig innan Nyår ska jag döda dig" Och 2013 är nu över, och jag är fortfarande samma tråkiga tjej som är fast i... mig. Jag vill gärfa håret blått, pierca mig, töja öronen, få snyggare kläder, börja sminka mig "punkigt" (kom inte på ett bättre ord), snagga mig, få långa nglar som jag kan måla, lära mig använda lösögonfransar... jag vill bli någon annan nu.
2 jan, 2014 20:52 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Elma00: Nej men seriöst jag vet inte längre. jag orkar inte längre. Jag kan inte längre. Jag är så jävla rädd för att börja skolan. Jag vill inte gå ditt, på grund av att (i stort sätt) hela skolan är homofober/rasister/emot allt som inte är "normalt" Mobbning. Så mycket mobbning det är. 3 av min vänner blir mobbade, 1 skär sig själv (farligt också) och 1 har en alkoholist till pappa. En kille i årskursen över mig blir mobbad för att han är sig själv, 3 tjejer i åttan blir mobbade för att de är "annorlunda", ännu fler i nian för att de är "annorlunda". Ett par killar i klassen (och en kille ifrån 8:an) pratade om hur extremt ful/dryg/störd/tjock jag är, när jag var bakom dem. Jag har hört hur en kille (soom jag ogillar starkt) pratade med sin kompis om att han ville börja vara taskig mot mig också och inte bara mot mina vänner, men att hans vän svarade "Men hon är ju deprimerad. Du vill inte bli orsak till någon annans död.. Inte för att jag skulle sakna henne direkt, men tänk dig att leva med skulden" när de jobbade med ett grupparbeta tillsammans med mig. Dessutom blev jag dödshotad för ett par dagar sen. Tänker inte gå in på några detaljer, det var anonymt på internet. "Om du inte tar livet av dig innan Nyår ska jag döda dig" Och 2013 är nu över, och jag är fortfarande samma tråkiga tjej som är fast i... mig. Jag vill gärfa håret blått, pierca mig, töja öronen, få snyggare kläder, börja sminka mig "punkigt" (kom inte på ett bättre ord), snagga mig, få långa nglar som jag kan måla, lära mig använda lösögonfransar... jag vill bli någon annan nu. Fy fan vilka vidriga människor som säger sånt!!! Usch vad jag blir arg!!! Och att du, som är så fantastisk, blir offer så sånt gör mig ännu mera arg! Och angående stil, kör!! Skit i vad andra tycker, om de ogillar hur du ser ut är det deras problem, inte ditt. Så länge du är nöjd med dig spelar det ingen roll vad andra tycker eller säger. Bli en spark i ögonen på dem! Visa att du skiter i dem. P.s Du skulle passa jättebra i blått hår 2 jan, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Helvete vad ont jag har. Fan vad rädd jag är. Det är inget som har hänt, egentligen.. Men det känns som om hela kroppen liksom.. brinner. Som om jag har blivit grovt misshandlad ungefär och jag kan varken sitta, ligga eller stå utan att det gör fruktansvärt ont. Kan knappt gå heller. Vet inte vad tusan jag har gjort egentligen.. Tack för omtanken förresten ♥ 2 jan, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, vad jobbigt :c Hoppas att det blir bättre!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Helvete vad ont jag har. Fan vad rädd jag är. Det är inget som har hänt, egentligen.. Men det känns som om hela kroppen liksom.. brinner. Som om jag har blivit grovt misshandlad ungefär och jag kan varken sitta, ligga eller stå utan att det gör fruktansvärt ont. Kan knappt gå heller. Vet inte vad tusan jag har gjort egentligen.. Tack för omtanken förresten ♥ 2 jan, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, vad jobbigt :c Hoppas att det blir bättre! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad är det som har hänt? Helvete vad ont jag har. Fan vad rädd jag är. Det är inget som har hänt, egentligen.. Men det känns som om hela kroppen liksom.. brinner. Som om jag har blivit grovt misshandlad ungefär och jag kan varken sitta, ligga eller stå utan att det gör fruktansvärt ont. Kan knappt gå heller. Vet inte vad tusan jag har gjort egentligen.. Tack för omtanken förresten ♥ Tack ♥ 2 jan, 2014 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen