@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Längtar till ikväll. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2013 10:24 |
|
Obliviate_
Elev |
idag ska jag göra... ingenting
14 maj, 2013 10:51 |
|
Solkatten
Elev |
När det är fint väder på morgonen ösregnar det senare. När det regnar på morgonen är det fint väder senare. Okej... lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2013 10:54 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2013 11:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska vi byta? Vet du.. Alltså...Nej. faktiskt inte. Haha, men lycka till med proven Vad handlar dom om? 14 maj, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Ska vi byta? Vet du.. Alltså...Nej. faktiskt inte. Haha, men lycka till med proven Vad handlar dom om? Haha skulle inte heller byta med mig! Jag gör en prövning i naturkunskap a, så det är hela kursen i ett prov.. känns inte lite svårt Sen spanska steg fyra, grammatiken är verkligen omöjlig! :O 14 maj, 2013 11:17 |
|
Solkatten
Elev |
Endast 15 dagar kvar till skolavslutningen (borträknat allalediga dagar)! O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2013 11:18 |
|
Borttagen
|
... När har du skolavslutning? 14 maj, 2013 11:30 |
|
Obliviate_
Elev |
wertez Lät inte alls kul :<
Naturkunskap är ju så brett också så det kan ju vara rätt mkt. Hoppas iaf att allt går bra. 14 maj, 2013 11:30 |
|
Solkatten
Elev |
Det är fan iskallt ute! Man kan ju knappt gå till matsalen (hundra meter eller något?) utan att frysa. Också frös man ju där inne också för att dörrarna öppnas varje sekund. -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2013 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen