Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12439 12440 12441 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Längtar till ikväll. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2013 10:24

Obliviate_
Elev

Avatar


idag ska jag göra... ingenting

14 maj, 2013 10:51

Solkatten
Elev

Avatar


När det är fint väder på morgonen ösregnar det senare. När det regnar på morgonen är det fint väder senare. Okej... lol.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2013 10:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
idag ska jag göra... ingenting


Ska vi byta? Själv har jag två prov :'(

14 maj, 2013 11:12

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
idag ska jag göra... ingenting


Ska vi byta? Själv har jag två prov :'(



Vet du.. Alltså...Nej. faktiskt inte.
Haha, men lycka till med proven Du klarar dom nog bättre än mig iaf, jag har ju inte pluggat
Vad handlar dom om?

14 maj, 2013 11:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
idag ska jag göra... ingenting


Ska vi byta? Själv har jag två prov :'(



Vet du.. Alltså...Nej. faktiskt inte.
Haha, men lycka till med proven Du klarar dom nog bättre än mig iaf, jag har ju inte pluggat
Vad handlar dom om?


Haha skulle inte heller byta med mig!
Jag gör en prövning i naturkunskap a, så det är hela kursen i ett prov.. känns inte lite svårt

Sen spanska steg fyra, grammatiken är verkligen omöjlig! :O

14 maj, 2013 11:17

Solkatten
Elev

Avatar


Endast 15 dagar kvar till skolavslutningen (borträknat allalediga dagar)! O.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2013 11:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Endast 15 dagar kvar till skolavslutningen (borträknat allalediga dagar)! O.o

... När har du skolavslutning?

14 maj, 2013 11:30

Obliviate_
Elev

Avatar


wertez Lät inte alls kul :<
Naturkunskap är ju så brett också så det kan ju vara rätt mkt.

Hoppas iaf att allt går bra.

14 maj, 2013 11:30

Solkatten
Elev

Avatar


Det är fan iskallt ute! Man kan ju knappt gå till matsalen (hundra meter eller något?) utan att frysa. Också frös man ju där inne också för att dörrarna öppnas varje sekund. -.-

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2013 11:53

1 2 3 ... 12439 12440 12441 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.