Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Ginny00: Kram på dig vännen! ♥
Det är lov och tid då man får äta hur mycket som helst. Jag förstår dina att tankar och känslor nog inte ändrar sig för att det är jul- och nyårstider och så, men verkligen, unna dig att ha det bra. Du är så fin! ♥ ![]()
1 jan, 2014 22:23 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Zendaya: Egentligen borde det inte hända så mycket bara för att det är ett nytt år, eftersom vi inte ens har haft en hel dag av 2014 nu. Men jag tror att det här året ska bli bättre. Ska försöka vara positiv (fast inte i skolan) och stötta andra och hoppas att någon kommer kunna stötta mig. Jag kan inte röst på fler inlägg idag :c Men jag stöttar dig, kusse ;* 1 jan, 2014 22:42 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Hapo: Tack lilla korv :*Skrivet av Zendaya: Egentligen borde det inte hända så mycket bara för att det är ett nytt år, eftersom vi inte ens har haft en hel dag av 2014 nu. Men jag tror att det här året ska bli bättre. Ska försöka vara positiv (fast inte i skolan) och stötta andra och hoppas att någon kommer kunna stötta mig. Jag kan inte röst på fler inlägg idag :c Men jag stöttar dig, kusse ;* 1 jan, 2014 22:45 |
|
Borttagen
|
Winny Geasley, i sommar när vi ses ska vi träffa Sven och visa vilken idiot han är som behandlade dig så dåligt :C
1 jan, 2014 22:58 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av yerAwizardThea: jag vill bara säga att du är inte ensam om att känna så, jag känner igen mig i det mesta som du har skrivit...Men tjenare 2014. Kan detta år bli bättre? Kan jag ÄNTLIGEN få bli smalare? Funkar det att inte käka nå godis? Kan mamma sluta tjata om att jag måste jogga mer? Kan jag få ha mer "normala" träningar? Kan jag få flytta ifrån denna helveteshåla? Kan mitt självförtroende iaf få gå upp ifrån minus? Kan jag få slippa undra HELA jävla tiden om jag duger, om de verkligen tycker om mig eller om de som skrattar där bak verkligen inte skrattar åt hur jävla patetisk jag är? Snälla kan jag få bli snyggare!? Kan jag få bättre personlighet? Kan alla de som inte har något bra att säga om mig sluta prata med mig eller om mig? Kan de killar som är sjyssta fatta att jag inte är kär i dem, utan att jag bara vill ha dem som kompisar? Kan människor börja gilla mig? Och om du någonsin behöver någon att prata med så finns jag här Skrivet av Ginny00: Tack! Det betyder sjukt mycket att få höra det sägas. Även om jag inte kan ta till mig det ordentligt så värmer det att få höra!♥Skrivet av JosefinFini: 2013 var ett skitår. Och jag hatar att istället för att önska att alla tankar ska släppa så önskar jag att de ska bli värre och slå in. Men men, oavsett vilket så ser jag fram emot ett nytt år med nya chanser! Spoiler: Tryck här för att visa! Du förtjänade varenda bit!! ♥ Skrivet av yerAwizardThea: Men tjenare 2014. Kan detta år bli bättre? Kan jag ÄNTLIGEN få bli smalare? Funkar det att inte käka nå godis? Kan mamma sluta tjata om att jag måste jogga mer? Kan jag få ha mer "normala" träningar? Kan jag få flytta ifrån denna helveteshåla? Kan mitt självförtroende iaf få gå upp ifrån minus? Kan jag få slippa undra HELA jävla tiden om jag duger, om de verkligen tycker om mig eller om de som skrattar där bak verkligen inte skrattar åt hur jävla patetisk jag är? Snälla kan jag få bli snyggare!? Kan jag få bättre personlighet? Kan alla de som inte har något bra att säga om mig sluta prata med mig eller om mig? Kan de killar som är sjyssta fatta att jag inte är kär i dem, utan att jag bara vill ha dem som kompisar? Kan människor börja gilla mig? Jag gillar dig. Faktiskt. Även om jag inte sagt något tidigare. Jag tycker du verkar jättebra och snäll och jag känner igen mig i dig. ♥
2 jan, 2014 00:27 |
|
Ginny_Power
Elev |
Jag skäms över att behöva gå tillbaka till skolan och att se lärarna i ögonen, för både jag och läraren vet hur dåliga mina betyg är.
Vill inte börja skolan igen och behöva gå runt och känna mig otrygg och känna att jag suger på allt hela tiden. Uh.
2 jan, 2014 00:39 |
|
SevLoveer
Elev |
ville begå självmord igår men jag fick något stort känsloutbrott eller något
började bara gråta i en kudde kl. 2 på natten och nu ligger jag här i min säng och gör konstiga tester på någon sida samt lyssnar på Nirvana tydligen är jag bipolär,har aspergers och kommer dö om 58 år trevligt google
2 jan, 2014 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Gjorde skumma test på google någon gång och ett sa att jag var bipolär höh.ville begå självmord igår men jag fick något stort känsloutbrott eller något började bara gråta i en kudde kl. 2 på natten och nu ligger jag här i min säng och gör konstiga tester på någon sida samt lyssnar på Nirvana tydligen är jag bipolär,har aspergers och kommer dö om 58 år trevligt google 2 jan, 2014 15:13 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Gjorde skumma test på google någon gång och ett sa att jag var bipolär höh. ville begå självmord igår men jag fick något stort känsloutbrott eller något började bara gråta i en kudde kl. 2 på natten och nu ligger jag här i min säng och gör konstiga tester på någon sida samt lyssnar på Nirvana tydligen är jag bipolär,har aspergers och kommer dö om 58 år trevligt google litar nog mer på en läkare än google när det gäller sådant
2 jan, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: samma härSkrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Gjorde skumma test på google någon gång och ett sa att jag var bipolär höh. ville begå självmord igår men jag fick något stort känsloutbrott eller något började bara gråta i en kudde kl. 2 på natten och nu ligger jag här i min säng och gör konstiga tester på någon sida samt lyssnar på Nirvana tydligen är jag bipolär,har aspergers och kommer dö om 58 år trevligt google litar nog mer på en läkare än google när det gäller sådant 2 jan, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen