@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
batteri
Elev |
13 maj, 2013 20:29 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tur för dig att han hade det! Avslöja inget!! XDSkrivet av LauraTree: YAY! crucio expulso och Zendaya, är på sida 276 nu i Divergent och den är GRYM!! XD Men aa, det var jättesorgligt :'(( Stackars lilla Al </3 13 maj, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Jag gillar inte AL Skrivet av Borttagen: Tur för dig att han hade det! Avslöja inget!! XDSkrivet av LauraTree: YAY! crucio expulso och Zendaya, är på sida 276 nu i Divergent och den är GRYM!! XD Men aa, det var jättesorgligt :'(( Stackars lilla Al </3 13 maj, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
69+ i forumsbetyg, hehehe
13 maj, 2013 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar på http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83923 Inte live nu men ja. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2013 20:53 |
|
moaskywalkr
Elev |
hey hjälp mig komma på ett nytt url till min tumblr
vill inte heta moaskywalkr längre pga vill ha min tumblr anonym och ~professionell~ och moaskywalkr är mitt alias överallt annars så eh ja 13 maj, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Idag sprang en liten vildkanin in i mitt ben. Han satte sig på rumpan och ruskade på huvudet, och när jag frågade "ojdå, gick det bra?" så nickade den och skuttade iväg! Haha. Aw. ♥
13 maj, 2013 21:30 |
|
Caius
Elev |
Jag insåg precis "fan jag är rik", så för att känna mig lite fattigare så beställde jag precis ett perukhuvud och skickade över pengarna på betalningen till försök två av teoriprovet till körkortet....
Fast likt förbannat känner jag mig inte fattigare ändå (för de 127 kronorna för perukhuvudet drogs ifrån mitt paypal konto och inte bankkonto, så på den biten ser jag ingen skillnad)... Dags att köpa en ny kamera eller ny bil och köpa massa biljetter till sommarens konvent och boka rum på hotell. Då kanske jag kan känna mig som en fattiglapp igen. Och åh, jag ska se Uverworld live i juni, så kul! Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 maj, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: Jag insåg precis "fan jag är rik", så för att känna mig lite fattigare så beställde jag precis ett perukhuvud och skickade över pengarna på betalningen till försök två av teoriprovet till körkortet.... Fast likt förbannat känner jag mig inte fattigare ändå (för de 127 kronorna för perukhuvudet drogs ifrån mitt paypal konto och inte bankkonto, så på den biten ser jag ingen skillnad)... Dags att köpa en ny kamera eller ny bil och köpa massa biljetter till sommarens konvent och boka rum på hotell. Då kanske jag kan känna mig som en fattiglapp igen. Och åh, jag ska se Uverworld live i juni, så kul! Jag har ett annat förslag på vad du kan göra med dina pengar om du vill bli lite fattigare.. >_> <_< ..Nej, jag skämtar bara. (..) 13 maj, 2013 21:37 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gissar...... Köpa alla dina fjäderpennor? ;DDDSkrivet av Caius: Jag insåg precis "fan jag är rik", så för att känna mig lite fattigare så beställde jag precis ett perukhuvud och skickade över pengarna på betalningen till försök två av teoriprovet till körkortet.... Fast likt förbannat känner jag mig inte fattigare ändå (för de 127 kronorna för perukhuvudet drogs ifrån mitt paypal konto och inte bankkonto, så på den biten ser jag ingen skillnad)... Dags att köpa en ny kamera eller ny bil och köpa massa biljetter till sommarens konvent och boka rum på hotell. Då kanske jag kan känna mig som en fattiglapp igen. Och åh, jag ska se Uverworld live i juni, så kul! Jag har ett annat förslag på vad du kan göra med dina pengar om du vill bli lite fattigare.. >_> <_< ..Nej, jag skämtar bara. (..) Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 maj, 2013 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen