@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför är inte Turkiet med och tävlar i år?! De kommer ju alltid med bra låtar!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2013 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
gleemusiken. ALLTSÅ varför är allt så bra och varför får man nya låtcrushar hela tiden.
13 maj, 2013 19:28 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Ginny00: gleemusiken. ALLTSÅ varför är allt så bra och varför får man nya låtcrushar hela tiden. i know♥ it i so lovley♥♥ Brittana♥
13 maj, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Varför är inte Turkiet med och tävlar i år?! De kommer ju alltid med bra låtar! Whaaat :O Ska de inte vara med?! Åhh :c Jag som såg fram emot att se deras bidrag iår, eftersom att jag älskade förra årets, haha. ♥ :c 13 maj, 2013 19:54 |
|
Dramione99
Elev |
Har prov imorgon.
13 maj, 2013 20:09 |
|
Verro_Luna
Elev |
13 maj, 2013 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Spelar ett spel om en hamburgerresturang som jag inte spelat på typ, tre år. Minnen xD
13 maj, 2013 20:13 |
|
lunalovegood!!
Elev |
I am on the verge of falliiiiiiiiiiiiiiiiiing mm YOHIO...
13 maj, 2013 20:20 |
|
baramin
Elev |
I'm pariiis blue I miiis you I'm not good enough for you pariiis blue.
Så himla tråkigt att leta prom dresses, på riktigt. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 maj, 2013 20:24 |
|
Kedjebrev
Elev |
har typ gjort en ny blogg hehehehe http://www.kaosregn.blogg.se
om något ser knäppt ut eller så säg till okej, bra. och ska nog fixa mer sen också.
http://Kaosregn.blogg.se
13 maj, 2013 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen