@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vitrysslands låt låter som något man har hört förut. Inget nytt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2013 16:40 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har börjat läsa Looking for Alaska nu
13 maj, 2013 16:44 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som stör mig på när folk lespar...? Hon som tävlar för Danmark i ESC gör det och man hör det i låten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2013 16:46 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som stör mig på när folk lespar...? Hon som tävlar för Danmark i ESC gör det och man hör det i låten. Känns som en onödig sak att störa sig på, då många inte kan göra något åt saken.
13 maj, 2013 16:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Bara jag som stör mig på när folk lespar...? Hon som tävlar för Danmark i ESC gör det och man hör det i låten. Känns som en onödig sak att störa sig på, då många inte kan göra något åt saken. Jag vet, men jag kan inte hjälpa att jag stör mig på det. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2013 16:54 |
|
Pixie
Elev |
13 maj, 2013 16:59 |
|
Ginny00
Elev |
'
Jag misstolkade direkt hehehe 13 maj, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Gillar du Harry Potter och Dans så kan du kolla in länken:
http://www.vk.se/866499/rent-magiskt Snälla se videon♥♥ 13 maj, 2013 17:01 |
|
Pixie
Elev |
och gifen?????? jag skulle ha denna: ![]() men sen tog jag fel & jag märkte inte det eh
13 maj, 2013 17:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: och gifen?????? jag skulle ha denna: ![]() men sen tog jag fel & jag märkte inte det eh tyckte ändå det blev rätt bra.. x) 13 maj, 2013 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen