Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
MissFniss, right back at ya bro ♥
Nej men sluta vara så ***** göllig! ♥♥♥ harry potter fanet, aww sötnos ♥ Du är, älskar dig göllunge ♥ :***
3 aug, 2012 23:08 |
|
Lime
Elev |
Tycker att mine, HarryFreakingPotter, Lexie och linnvendela förtjänar en varsin fet komplimang för att dom är grymma! ♥
![]()
3 aug, 2012 23:28 |
|
mine
Elev |
Lime
Men du kommer alltid alltid heta moone, Moonchiild eller JGW! Se jag kommer ihåg! Du är JGW!!! Tack för komplimangen och kram på dig! Men du är värd en lika stor komplimang du!♥ 3 aug, 2012 23:33 |
|
Katla
Elev |
Alltså måste bara kasta in en komplimang till CrimsonFlikkah här.
DU ÄR SÅ FANTASTISK OCH EN UNDERBAR FÖREBILD TILL FOLKET. asdfghjhgfdfghjhg ja ok ♏︎ 4 aug, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Moí? Förebild? WHY THANK YOU ♥Alltså måste bara kasta in en komplimang till CrimsonFlikkah här. DU ÄR SÅ FANTASTISK OCH EN UNDERBAR FÖREBILD TILL FOLKET. asdfghjhgfdfghjhg ja ok 4 aug, 2012 00:15 |
|
MizzNina
Elev |
InspiredPsycho
Alice, Alice, Alice. Vart ska jag börja. Well. Vi kan börja med kramandet så har vi det ur världen. ![]() *fniss* Okej. Så jag tror inte det finns ett ord som kan beskriva hur mycket jag tycker om dig. Och hur väl jag vill dig. Men det är Raliceo mucho, Ranafantastico Much, och Ralphosaurus mycket. Det är väl dem mest förklarande Legitima (Ja de orden är legitima shut up. :*) orden jag kan komma på. Anywhore. (Oh, yes she did, she used that word in a compliment Du är stark, I just hope you wanna keep fighting the Demons. Well. Det kanske inte sa så mycket, men jag älskar dig, och vill att du ska må bra igen. ♥ (Hoppas inte någon misstog dig för ett lik i garderoben och begravde dig. That would be a shame ^_^) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 aug, 2012 07:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 5 kl. 18:11
|
|
Hp Luna
Elev |
4 aug, 2012 08:25 |
|
Ginny4ever
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 4 aug, 2012 16:20 |
|
Soda
Elev |
Cindy Aaaww så awesome du är ♥ komplimanger till dig med
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
4 aug, 2012 21:12 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad
4 aug, 2012 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen