Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Waters
Elev |
jag berättade en ganska viktig sak för mina bästa vänner och de var jättesnälla och sa "alla rätta saker" and i love them. men nu har ångesten tagit över och jag har svårt att andas och fuuuck.
1 jan, 2014 03:00 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: jag vill bara säga att du är inte ensam om att känna så, jag känner igen mig i det mesta som du har skrivit...Men tjenare 2014. Kan detta år bli bättre? Kan jag ÄNTLIGEN få bli smalare? Funkar det att inte käka nå godis? Kan mamma sluta tjata om att jag måste jogga mer? Kan jag få ha mer "normala" träningar? Kan jag få flytta ifrån denna helveteshåla? Kan mitt självförtroende iaf få gå upp ifrån minus? Kan jag få slippa undra HELA jävla tiden om jag duger, om de verkligen tycker om mig eller om de som skrattar där bak verkligen inte skrattar åt hur jävla patetisk jag är? Snälla kan jag få bli snyggare!? Kan jag få bättre personlighet? Kan alla de som inte har något bra att säga om mig sluta prata med mig eller om mig? Kan de killar som är sjyssta fatta att jag inte är kär i dem, utan att jag bara vill ha dem som kompisar? Kan människor börja gilla mig? Och om du någonsin behöver någon att prata med så finns jag här
1 jan, 2014 11:46 |
|
Zendaya
Elev |
Egentligen borde det inte hända så mycket bara för att det är ett nytt år, eftersom vi inte ens har haft en hel dag av 2014 nu. Men jag tror att det här året ska bli bättre. Ska försöka vara positiv (fast inte i skolan) och stötta andra och hoppas att någon kommer kunna stötta mig.
1 jan, 2014 14:44 |
|
Millson Lovegood
Elev |
20 minuter in på 2014 och jag satt själv på toan och grät
dock fick jag en nyårspuss av en hund som hette sammy :3 så om jag brinner upp i taket vet ni varför
1 jan, 2014 15:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av JosefinFini: 2013 var ett skitår. Och jag hatar att istället för att önska att alla tankar ska släppa så önskar jag att de ska bli värre och slå in. Men men, oavsett vilket så ser jag fram emot ett nytt år med nya chanser! Spoiler: Tryck här för att visa! Du förtjänade varenda bit!! ♥ Skrivet av yerAwizardThea: Men tjenare 2014. Kan detta år bli bättre? Kan jag ÄNTLIGEN få bli smalare? Funkar det att inte käka nå godis? Kan mamma sluta tjata om att jag måste jogga mer? Kan jag få ha mer "normala" träningar? Kan jag få flytta ifrån denna helveteshåla? Kan mitt självförtroende iaf få gå upp ifrån minus? Kan jag få slippa undra HELA jävla tiden om jag duger, om de verkligen tycker om mig eller om de som skrattar där bak verkligen inte skrattar åt hur jävla patetisk jag är? Snälla kan jag få bli snyggare!? Kan jag få bättre personlighet? Kan alla de som inte har något bra att säga om mig sluta prata med mig eller om mig? Kan de killar som är sjyssta fatta att jag inte är kär i dem, utan att jag bara vill ha dem som kompisar? Kan människor börja gilla mig? Jag gillar dig. Faktiskt. Även om jag inte sagt något tidigare. Jag tycker du verkar jättebra och snäll och jag känner igen mig i dig. ♥ 1 jan, 2014 15:38 |
|
the marauder
Elev |
1 jan, 2014 18:31 |
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
Snart börjar skolan. Snart kommer alla att fråga mig vad jag fick för betyg. Varför förväntar sig alla att jag ska få så himla bra betyg? För att jag lämnar in alla läxor i tid? För att jag hoppade upp en klass och därför ska föreställa smartare än de andra? För det är jag inte. Visst, jag kanske är före de i femman, men det är ju just därför jag hoppade upp en klass, inte för att jag är bättre än de i klassen jag hoppar upp till... för jag har inte bra betyg
1 jan, 2014 19:31 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snart börjar skolan. Snart kommer alla att fråga mig vad jag fick för betyg. Varför förväntar sig alla att jag ska få så himla bra betyg? För att jag lämnar in alla läxor i tid? För att jag hoppade upp en klass och därför ska föreställa smartare än de andra? För det är jag inte. Visst, jag kanske är före de i femman, men det är ju just därför jag hoppade upp en klass, inte för att jag är bättre än de i klassen jag hoppar upp till... för jag har inte bra betyg Jag förstår dig!Alla frågar hela tiden om mina betyg och jag hatar det!
1 jan, 2014 19:55 |
|
lumos1
Elev |
Trött på det här... Att komma på sig själv hela tiden med att inte vilja bli av med allt skit. Det borde inte vara såhär, ingen vill ju förfan må dåligt. Eller? Känner mig bara så förvirrad över allt med mig själv.
;;
1 jan, 2014 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen