@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Nu har jag städat mitt rum, så nu blir det att plugga till NO & SO-proven, yay...
Kommer sååå inte kunna proven ![]() 12 maj, 2013 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
Eurovision börjar på tisdag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2013 19:45 |
|
Hedwig96
Elev |
oj det är skola imorgan! suck, stön!
nåja jag börjar iallafall 10 så... och vi är i ett klassrum...skönt!! 12 maj, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
Titta vilka helt underbara bilder som har laddats upp till min facebooksida och projektet "Teddy the Travelbear"!
Efter att mina svärföräldrar satt nallen på Kastrups flygplats, så blev han hittad av en ung kille som tog med honom i Köpenhamn och vidare till Prag. Väl i Prag blev han överlämnad till två andra unga resenärer som ska ta med honom runt i Prag och sen ge honom vidare till någon annan. ♥ I Köpenhamn med Gabriel I Prag med Eoinn och Effie ![]() Tänk att det faktiskt funkade.. ♥ 12 maj, 2013 20:02 |
|
stellaa
Elev |
12 maj, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Har studiedag imorgon
12 maj, 2013 20:05 |
|
stellaa
Elev |
12 maj, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag gå och läsa världens bästa bok 8D ♥
12 maj, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen