@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
12 maj, 2013 17:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Sitter i bil med vovve o katt
12 maj, 2013 17:19 |
|
Borttagen
|
Har du pratat med dina föräldrar om det? 12 maj, 2013 17:24 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Förresten, vet någon vart man kan köpa billiga tygskor? Helst mintgröna, turkos eller ljusgröna. Jag vill att dem ska vara billiga eftersom att jag har svårt med skor, och vill liksom inte köpa skor för 399 kr som inte passar på fötterna! Spoiler: Tryck här för att visa! Citerar mig själv en gång till ... Jag har hittat billiga och (hoppas jag) bra skor på H&M! 12 maj, 2013 17:26 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: yes they are punkt slut! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jo de är visst smarta, det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Yes you are and yes I am! psst, men det är ju inte smarta idéer utan knasiga, konstiga vad man ska kalla dem påhitt! bevisade du ju förut när du räknade ut hur gamla vi var! okej då, de är smarta men inte på ett smart sätt! 12 maj, 2013 17:26 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vet....Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: 10 000 Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: wow grattis! MED DETTA INLÄGG HAR JAG 2000 INLÄGG!!!!!!!!!!!!! TACK!! Vet någon hur många inlägg man måste ha för att vara "Master of mugglis"? Oj...JÄVLAR VAD MÅNGA!!! Aja, det är väl bara att köra igång då! 12 maj, 2013 17:28 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tvilling: Mors dag idag? Dumdumdumduuhhhm. Det är väl bara i Finland det är det? Eller? I swe är det den typ 26, yep ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 12 maj, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Vad gör alla här då?
12 maj, 2013 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: 10 000 Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: wow grattis! MED DETTA INLÄGG HAR JAG 2000 INLÄGG!!!!!!!!!!!!! TACK!! Vet någon hur många inlägg man måste ha för att vara "Master of mugglis"? Oj...JÄVLAR VAD MÅNGA!!! Aja, det är väl bara att köra igång då! Jag har över 20.000... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2013 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen