@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
idag har vi åkt till mormor och grattat henne på morsdagen, sen jag kom hem har jag pluggat på biologi (är tvungen att upprepa varenda ord och läsa om saker många gånger because it doesn't make any sense to me) och nu tog jag en paus... fortsätter väl senare.
12 maj, 2013 15:05 |
|
Irah
Elev |
12 maj, 2013 15:07 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2013 15:07 |
|
Ginny00
Elev |
TRÖTTHET
12 maj, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
haha, jag har typ 6-8 twitterkonton nu.
12 maj, 2013 15:13 |
|
M4L13
Elev |
MIYAZAKI NODOKA FUCK JAG ÄLSKAR DIG JAG VILL VARA EN JAPANSK MANGAFIGUR I MAHOU SENSEI NEGIMA! OCH BLI BÄSTA VÄN MED NODOKA ASDJHJDF
12 maj, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2013 15:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Robins scenkläder till eurovision är ju hemska. Det är samma? Inte helt. Okej....nästan samma! Fast fulare, eheh. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Jag minns när jag var liten och min bror gjorde kvastar och trollstavar, sedan lekte vi Harry Potter tillsammans, fast jag inte fattade ett skit, haha xD ♥
12 maj, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
Blev master of death nu! *-*
12 maj, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen