Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: Vi kan jobba på det tillsammans ♥Cara Riddle Det är klart jag bryr mig. :3 Ja och jag typ ''jobbar på att vara mindre blyg''. xD Haha så jag hoppas att nästa gång jag har turen att träffa dig att det ska gå bättre. xD Haha ja. xD
3 aug, 2012 12:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag vill tacka Ellie Lovegood och Luna.Lovegood för att ni har gett mig idén till min blivande THG-ff.
Vilma: Safe and Sound är en av de bästa ff'arna ever och utan den hade jag aldrig kommit på hur jag skulle utforma min ♥ Tacktacktackitackitacktack!! Ebba: Det smarta med telepati är att du troligen redan vet vad jag tänker tacka dig för ♥ ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 13:33 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Victoire Weasly: Haha x) Den där telepatin är ganska praktisk måste jag säga...
Och så kan jag passa på att tacka dig också! ♥ 3 aug, 2012 14:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Victoire Weasly: Haha x) Den där telepatin är ganska praktisk måste jag säga... Och så kan jag passa på att tacka dig också! ♥ ♥ Vsg ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Jag måste ge en komplimang till Minidjuret. Louise: Du är typ... Jag får inte fram rätt ord. Du är jättesnäll och trevlig och awesome och skön och ja: YOU RULE GIRL! ♥
3 aug, 2012 14:28 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste ge en komplimang till Minidjuret. Louise: Du är typ... Jag får inte fram rätt ord. Du är jättesnäll och trevlig och awesome och skön och ja: YOU RULE GIRL! ♥ Men men men men men, vad sööööt du är *dör* Tack! Jag vet inte vad jag ska säga, du är så himla gullig och snäll att man bara dör, haha ♥ 3 aug, 2012 20:52 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Thalia, komplimang till dig!
Vi får hoppas tillsammans att Leo Valdez inte dör i MoA ♥♥♥ ![]()
3 aug, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Thalia, komplimang till dig! Vi får hoppas tillsammans att Leo Valdez inte dör i MoA ♥♥♥ Å, tack så mycket. Du är också helt AWSOME!♥ OCH ETT GRYMT LEO VALDEZ-FAN♥ LOTS OF LOVE TO YOU♥♥♥ Ja, det får vi verkligen hoppas att han inte gör! 3 aug, 2012 21:19 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Och du är också ett GRYMT Leo Valdez-fan!!! Lots of love to YOU ♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Thalia, komplimang till dig! Vi får hoppas tillsammans att Leo Valdez inte dör i MoA ♥♥♥ Å, tack så mycket. Du är också helt AWSOME!♥ OCH ETT GRYMT LEO VALDEZ-FAN♥ LOTS OF LOVE TO YOU♥♥♥ Ja, det får vi verkligen hoppas att han inte gör! HAN FÅR INTE DÖ!!!!!!!!!!! DÅ DÖDAR JAG RICK!!!!!!!!!!! Okej, edit that last part, jag har inte samvete att döda någon. Kan någon numret till Thanatos? ![]()
3 aug, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen