Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noaidi: Är så jävla rädd att jag ska falla för honom När man säger sådär brukar man redan ha fallit, en bit i alla fall :O Bör kanske säga att jag är rädd för att falla för honom ännu mer då? Hahah En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 31 dec, 2013 23:28 |
|
Ginny_Power
Elev |
31 dec, 2013 23:59 |
|
Pixie
Elev |
1 jan, 2014 00:44 |
|
Borttagen
|
Jag ska få som jag vill i år, förra året var mitt värsta och det här ska bli det bästa.
1 jan, 2014 00:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Insåg just att 13 är det typiska olyckstalet. Det är kanske därför det var ganska så väldigt skitdåligt? Men nu blickar vi framåt. Det här är vårt år. Allas. Puss på er♥
1 jan, 2014 01:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Smart :oInsåg just att 13 är det typiska olyckstalet. Det är kanske därför det var ganska så väldigt skitdåligt? Men nu blickar vi framåt. Det här är vårt år. Allas. Puss på er♥ 1 jan, 2014 01:03 |
|
JosefinFini
Elev |
2013 var ett skitår.
Och jag hatar att istället för att önska att alla tankar ska släppa så önskar jag att de ska bli värre och slå in. Men men, oavsett vilket så ser jag fram emot ett nytt år med nya chanser! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
1 jan, 2014 01:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Men tjenare 2014. Kan detta år bli bättre? Kan jag ÄNTLIGEN få bli smalare? Funkar det att inte käka nå godis? Kan mamma sluta tjata om att jag måste jogga mer? Kan jag få ha mer "normala" träningar? Kan jag få flytta ifrån denna helveteshåla? Kan mitt självförtroende iaf få gå upp ifrån minus? Kan jag få slippa undra HELA jävla tiden om jag duger, om de verkligen tycker om mig eller om de som skrattar där bak verkligen inte skrattar åt hur jävla patetisk jag är? Snälla kan jag få bli snyggare!? Kan jag få bättre personlighet? Kan alla de som inte har något bra att säga om mig sluta prata med mig eller om mig? Kan de killar som är sjyssta fatta att jag inte är kär i dem, utan att jag bara vill ha dem som kompisar? Kan människor börja gilla mig?
1 jan, 2014 02:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi: Är så jävla rädd att jag ska falla för honom Tror vi sitter i samma båt... uggla gärna om du vill! ^^ ♥ 1 jan, 2014 02:28 |
|
Dramione99
Elev |
Han skrev gott nytt år till mig. Och han var min enda vän som jag känner på riktigt som jag gjorde det. Jag har inte riktigt ta in det ännu, för det var ju inte direkt nån stor grej. Men liksom, när det smset kom tjugo över två nu så blev jag bara så glad på något sätt. Och sedan att han och jag aldrig haft en jättebra relation heller. Vi har bråkat hur mycket som helst. Så det känns så konstigt att just han skrev till mig och att jag blev så glad. Men vem vet. Vi kanske blir bra vänner i år. Hoppas kan man ju. Det här kanske betydde nåt. En början på något nytt.
1 jan, 2014 02:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen