@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon Hej på dig Ska vi rolla? Ja, gärna! Okej, ugglar dig nu 12 maj, 2013 09:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Yes you are and yes I am! psst, men det är ju inte smarta idéer utan knasiga, konstiga vad man ska kalla dem påhitt! 12 maj, 2013 09:55 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
12 maj, 2013 10:25 |
|
Borttagen
|
varför är jag hungrig hela tiden?
12 maj, 2013 10:43 |
|
Borttagen
|
kan inte alla flytta tillsammans
12 maj, 2013 10:50 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jo de är visst smarta, det bevisade du ju förut när du räknade ut hur gamla vi var! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Yes you are and yes I am! psst, men det är ju inte smarta idéer utan knasiga, konstiga vad man ska kalla dem påhitt! 12 maj, 2013 10:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon Någon annan? 12 maj, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
Ah!
Jag fick ett meddelande till min facebook-sida, projektet "Teddy the Travelbear". Jag bad mina svärföräldrar sätta en av mina nallar på Kastrup med en liten lapp runt halsen om att nallen ville se världen och ha hjälp från medresenärer för att ta sig fram. Detta meddelandet fick jag av en ung kille idag! "Ted is about to embark on a photo tour of Prague before being sent on his way, great idea I to say and I'm really looking forward to visiting all the sights and taking silly photos! I hope your happy knowing he's still on his journey, I can't wait to see where he goes next ♥♥♥ Aj mitt hjärta, det fungerade!! 12 maj, 2013 10:53 |
|
stellaa
Elev |
12 maj, 2013 11:09 |
|
LolFeelings
Elev |
12 maj, 2013 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen