@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför ska det vara svårt för mig att INTE sova på höger sida av ansiktet? Nu får jag lida hela dagen. Go Alice.
12 maj, 2013 09:37 |
|
Borttagen
|
![]() Det påminner mig om när jag skulle se på när en vän konfirmerade sig, när vi var yngre.. Prästen lät mig inte komma in i kyrkan för att jag såg ut som en häxa, och när jag frågade varför det skulle vara ett hinder så svarade han att han minsann inte skulle släppa in några av "Satans underhuggare" i sin kyrka.. Så jag fick sitta utanför kyrkomurarna och vänta på att ceremonin var över. 12 maj, 2013 09:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon
12 maj, 2013 09:41 |
|
LauraTree
Elev |
Hedwig96: juste ja, vad dum jag är! Åh jag vill också vara sådär smart! XD
12 maj, 2013 09:43 |
|
Hedwig96
Elev |
12 maj, 2013 09:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Hejsan vänner!
Jag känner mig fett forever alone just nu -.- Vill någon snäll själ skicka en lite ugglis till mig så att jag inte är så ensam så blir jag super glad! Men innan det är jag sur D: 12 maj, 2013 09:49 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: [color=lime]Yes you are and yes I am! 12 maj, 2013 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon Hej på dig 12 maj, 2013 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon Hej på dig Ska vi rolla? 12 maj, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon Hej på dig Ska vi rolla? Ja, gärna! 12 maj, 2013 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen