Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12414 12415 12416 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Varför ska det vara svårt för mig att INTE sova på höger sida av ansiktet? Nu får jag lida hela dagen. Go Alice.

12 maj, 2013 09:37

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-snc6%2Fp480x480%2F189510_199677383514549_1468234424_n.jpg

Det påminner mig om när jag skulle se på när en vän konfirmerade sig, när vi var yngre..
Prästen lät mig inte komma in i kyrkan för att jag såg ut som en häxa, och när jag frågade varför det skulle vara ett hinder så svarade han att han minsann inte skulle släppa in några av "Satans underhuggare" i sin kyrka.. Så jag fick sitta utanför kyrkomurarna och vänta på att ceremonin var över.

12 maj, 2013 09:39

Borttagen

Avatar


Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon

12 maj, 2013 09:41

LauraTree
Elev

Avatar


Hedwig96: juste ja, vad dum jag är! Åh jag vill också vara sådär smart! XD

12 maj, 2013 09:43

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: juste ja, vad dum jag är! Åh jag vill också vara sådär smart! XD

du är inte dum o jag är inte smart, bara lite logisk (ellervadmanskakalladet) får helatidan massa knäppa idér!!

12 maj, 2013 09:46

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Hejsan vänner!
Jag känner mig fett forever alone just nu -.-
Vill någon snäll själ skicka en lite ugglis till mig så att jag inte är så ensam så blir jag super glad! Men innan det är jag sur D:

12 maj, 2013 09:49

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: juste ja, vad dum jag är! Åh jag vill också vara sådär smart! XD

du är inte dum o jag är inte smart, bara lite logisk (ellervadmanskakalladet) får helatidan massa knäppa idér!!
[color=lime]Yes you are and yes I am! Men det är ju typ smarthet, att få idéer!

12 maj, 2013 09:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon

Hej på dig

12 maj, 2013 09:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon

Hej på dig

Ska vi rolla?

12 maj, 2013 09:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill rolla avatar, the last airbender med någon

Hej på dig

Ska vi rolla?

Ja, gärna!

12 maj, 2013 09:53

1 2 3 ... 12414 12415 12416 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.