@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Måste säga att Nederländerna har en sjukt fin låt i Eurovision. ^^ Gillar den starkt.
Men asså, får en känsla av att den påminner mig lite av en annan men vet fan vilken. xP Det är något med melodin i refrängen... hm. Men hur som helst är det en helt magisk låt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2013 01:14 |
|
Leonora
Elev |
12 maj, 2013 07:14 |
|
Borttagen
|
Jag o 4 av mina vänner är ska vara med i en grej som heter Skolmusik,som btw är på torsdag,o vi är minst där för vi går på femman,o femmornas flickor är kompisar med niornas pojkar,dels för att Idas storebror går på nian o är där. Men iaf,på tisdag hade en av dem,Peik,födelsedag o vi gjorde ett kort o höll på att dö av skratt när vi gav det,o när vi gjorde kortet kom Jessi på "PPP",alltså Peka På Peik,o nu har jag hittat på "PIPPI",alltså Peka Inte På Peik idag,och så går vi runt o säger PPP hela tiden haha.
12 maj, 2013 07:23 |
|
Borttagen
|
Glad morsdag alla mammor!
mamma fick kaffe på sängen och en stekpanna. 12 maj, 2013 07:54 |
|
Tvilling
Elev |
Mors dag idag? Dumdumdumduuhhhm.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 12 maj, 2013 08:11 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree: Yay inye varje dag man är 32 år, 8 Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: wow ja det måste viSkrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust göra! jaaa, om en månad o 6 dagar! det är mycket som måste firas! nu när vi är på firarhumör kan vi fira att vi är 32 år, 8 månader o 22 dar gamla idag! månader och 22 dar (hur räknade du ur det? o_o) Fast idag är vi 32 år, 8 månader och 23 dagar, det ska också firas! Hugg in!! 12 maj, 2013 08:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Nejje xD Från sex på kvällen till nio på kvällen xD Sen somna jag om och har sovit till nu.. 15 timmar sömn inatt♥ Hej 12 maj, 2013 09:02 |
|
Ginny00
Elev |
Sov gott till 8.50. Det var bra..
12 maj, 2013 09:03 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om att det bara var en vecka kvar till min födelsedag. Dumma mardrömmar.
12 maj, 2013 09:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Yay inye varje dag man är 32 år, 8 Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: wow ja det måste viSkrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust göra! jaaa, om en månad o 6 dagar! det är mycket som måste firas! nu när vi är på firarhumör kan vi fira att vi är 32 år, 8 månader o 22 dar gamla idag! månader och 22 dar (hur räknade du ur det? o_o) Fast idag är vi 32 år, 8 månader och 23 dagar, det ska också firas! Hugg in!! ja det ska firas, men idag är vi 32 år 8 månader och 24 dar (både du o jag blir en dag äldre, asså blir det 2 till) jag räknade bara ut att jag är 16 år, 7(hela) månader och 11 dagar. och du 16 år, 1 månad och 11 dagar! så +: ade jag ihop det 12 maj, 2013 09:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen