@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: VART ÄR TUMMARNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DE???????!!!!!!!!! DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN! 11 maj, 2013 22:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on. But of course. Du gör? Åhja. Lyssnar på "Radioactive" i detta nu. Älskar den låten sjukt mycket. ♥ ♥ Lyssnar btw på Demons just nu. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 22:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 22:30
|
|
Borttagen
|
Idag har jag gett alla mina tummar till Cruciio O___________o
11 maj, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2013 22:30 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska sitta här över midnatt, då kommer de väl? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: VART ÄR TUMMARNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DE???????!!!!!!!!! DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN! Det finns ju alltid en morgondag Nej men det behövs verkligen inte, jag talade ju sanning! ♥ 11 maj, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: Jag ska sitta här över midnatt, då kommer de väl? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: VART ÄR TUMMARNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DE???????!!!!!!!!! DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN! Det finns ju alltid en morgondag Nej men det behövs verkligen inte, jag talade ju sanning! ♥ Haha! Jo...mina tummar är också slut., 11 maj, 2013 22:32 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför bara typ 3 per dag? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: Jag ska sitta här över midnatt, då kommer de väl? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: VART ÄR TUMMARNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DE???????!!!!!!!!! DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN! Det finns ju alltid en morgondag Nej men det behövs verkligen inte, jag talade ju sanning! ♥ Haha! Jo...mina tummar är också slut., 11 maj, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
jesus christ hur galen kan en sjuåring vara
11 maj, 2013 22:33 |
|
Ginny00
Elev |
Kollar på Harry Potter
11 maj, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: Varför bara typ 3 per dag? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: Jag ska sitta här över midnatt, då kommer de väl? Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: VART ÄR TUMMARNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DE???????!!!!!!!!! DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN! Det finns ju alltid en morgondag Nej men det behövs verkligen inte, jag talade ju sanning! ♥ Haha! Jo...mina tummar är också slut., Vet inte... Mer tummar för folket! Mer tummar för folket! 11 maj, 2013 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen