Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12409 12410 12411 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

låter riktigt bra det då stannar jag oxå tills jag blir dement o glömmer att logga in!(om jag blir dement) iallafall tills jag sitter med stickorna i hand och skakar på huvudet
Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa

ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni
2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi
fira! pust
wow ja det måste vi
göra! Och i år fyller vi ju 33, och 33x3 blir ju 99 så vi är en tredjedel av 99 i år! Det måste också firas! XD

jaaa, om en månad o 6 dagar! det är mycket som måste firas! nu när vi är på firarhumör kan vi fira att vi är 32 år, 8 månader o 22 dar gamla idag!

11 maj, 2013 22:00

Solkatten
Elev

Avatar


Luna Chang: Har du sovit från sex på morgonen till nio på kvällen?!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 maj, 2013 22:03

ChoChang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ChoChang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ChoChang:
Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni


Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt.


oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så?


Haha, nah, autografer brydde jag mig inte om då, var bara nio år. Däremot fick jag glass av honom. Vi bodde på samma hotell när vi var i Tunisien.

Vad snällt av honom!!

Skrivet av Borttagen:

Varför svarar du inte på mitt meddelande ChoChang? Jag blir faktiskt orolig här borta! Skriv bara vad som helst!

åååh, jag har inte fått nåt meddelande vad jag vet Var inte orolig!!

Det är en dag imorgon också...

11 maj, 2013 22:08

Solkatten
Elev

Avatar


Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 maj, 2013 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on.


But of course.

11 maj, 2013 22:14

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on.


But of course.

Du gör? Great. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 maj, 2013 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on.


But of course.

Du gör? Great. ^^


Åhja. Lyssnar på "Radioactive" i detta nu.

11 maj, 2013 22:17

Borttagen

Avatar


Zendaya: ÄLSKAR DIN PROFILBILD!!!♥ love love loooooove!!

11 maj, 2013 22:18

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Zendaya: ÄLSKAR DIN PROFILBILD!!!♥ love love loooooove!!
Taaaaaaaaaaaaaaack! ♥ ♥ ♥

11 maj, 2013 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Zendaya: ÄLSKAR DIN PROFILBILD!!!♥ love love loooooove!!
Taaaaaaaaaaaaaaack! ♥ ♥ ♥

DET ÄR JU BARA SANNINGEN MIN VÄN!

11 maj, 2013 22:27

1 2 3 ... 12409 12410 12411 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.