@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: wow ja det måste vi Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust göra! jaaa, om en månad o 6 dagar! det är mycket som måste firas! nu när vi är på firarhumör kan vi fira att vi är 32 år, 8 månader o 22 dar gamla idag! 11 maj, 2013 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Luna Chang: Har du sovit från sex på morgonen till nio på kvällen?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 22:03 |
|
ChoChang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ChoChang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ChoChang: Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt. oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så? Haha, nah, autografer brydde jag mig inte om då, var bara nio år. Däremot fick jag glass av honom. Vi bodde på samma hotell när vi var i Tunisien. Vad snällt av honom!! Skrivet av Borttagen: Varför svarar du inte på mitt meddelande ChoChang? Jag blir faktiskt orolig här borta! Skriv bara vad som helst! åååh, jag har inte fått nåt meddelande vad jag vet Det är en dag imorgon också... 11 maj, 2013 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on. But of course. 11 maj, 2013 22:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ingen annan här som också tycker om Imagine Dragons?! Oh, come on. But of course. Du gör? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Zendaya: ÄLSKAR DIN PROFILBILD!!!♥ love love loooooove!!
11 maj, 2013 22:18 |
|
Zendaya
Elev |
Taaaaaaaaaaaaaaack!
11 maj, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2013 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen