Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
Lunah~- Taaaack så jättemycket fiiiinis! ♥
HannaPanna- YOU are fantastic, wonderful and all that, but thank you sooo much!♥♥♥ (kände för att skriva på engelska xD)
2 aug, 2012 20:22 |
|
Twix
Elev |
Cara Riddle
Jag hade tänkt skriva till din komplimangbomb, men har haft lite mycket att göra dom senaste dagarna, så jag skriver ett enskilt inlägg till dig istället; Cara, du är en av dom underbaraste personerna jag någonsin pratat med. Och jag menar det. Du har helt enkelt allt - du är rolig, söt, snygg, fin, trevlig, smart, cool - alla fina ord i världen beskriver dig. Jag har alltid beundrat dig för din skrivförmåga, seriöst du skriver som en gud! Och för att inte tala om din förmåga att kunna vara så positiv till allt och bemöta alla på ett så trevligt sätt. Och varje gång jag får ett meddelande från dig så blir jag bara så glad. ♥ 2 aug, 2012 20:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Twix: Felicia pleas let me hug you ♥ jag kmr göra det även om du säger nej ^_-Cara Riddle Jag hade tänkt skriva till din komplimangbomb, men har haft lite mycket att göra dom senaste dagarna, så jag skriver ett enskilt inlägg till dig istället; Cara, du är en av dom underbaraste personerna jag någonsin pratat med. Och jag menar det. Du har helt enkelt allt - du är rolig, söt, snygg, fin, trevlig, smart, cool - alla fina ord i världen beskriver dig. Jag har alltid beundrat dig för din skrivförmåga, seriöst du skriver som en gud! Och för att inte tala om din förmåga att kunna vara så positiv till allt och bemöta alla på ett så trevligt sätt. Och varje gång jag får ett meddelande från dig så blir jag bara så glad. ♥ Asså dina ord jag vet inte ens vad jag skall säga du underbara människa ♥ Haha skriva ja det är bara att öva Jag blir lika glad över dina meddelanden du är en skön människa som jag alltid vill svara ♥ ![]()
2 aug, 2012 20:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 2 kl. 20:52
|
|
Twix
Elev |
Cara Riddle
![]() Ta åt dig av dom, för det är du värd ♥ Åh, hihi, nu blev mina kinder väldigt röda.. ;] Men tack så mycket ♥ :'D 2 aug, 2012 20:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Twix: Naw mega stor kram ♥Cara Riddle ![]() Ta åt dig av dom, för det är du värd ♥ Åh, hihi, nu blev mina kinder väldigt röda.. ;] Men tack så mycket ♥ :'D haha söt du är xD haha always ♥ ![]()
2 aug, 2012 20:52 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av IvveKingh: Twix Du är fett cool, jao! Skitsnällt att du "lät mig vinna" över dig i duellen så att jag tjänade massor av xp! Amandan Kingig! Gött att du är med i Mugglis Idol. Alla borde förresten söka dit, eller i alla fall kolla! Här är länken: Mugglis Idol 2012 Salem En komplimang till dig för att du lyckades slå mig även om jag var fyra levlar högre än dig Moy.GinnyWeasley Gött att du tog dig an det stora jobbet som programledare i MI 2012 ^^ Korra är allmänt schysst och vann värdigt Mugglis Melodifestival i år. avifors Aooooooah! SUUUPERnajs att få elevhemspoäng för ett inlägg. Det är faktiskt första gången jag får det TACK! linnvendela Du är kung! Fina bilder du tar Men jag fattar verkligen inte vad du menar med en fyr... ;D Afturelding är kul att snacka med! Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter, det hjälper! Haha Tack! Can't help it that I'm awesome..
2 aug, 2012 21:31 |
|
lovarto
Elev |
2 aug, 2012 22:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 aug, 2012 22:18 |
|
lovarto
Elev |
and becka loves cara ♥♥ ;*
2 aug, 2012 22:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: wiiiiiiiiii vilken tur and becka loves cara ♥♥ ;* ![]()
2 aug, 2012 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen