Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1240 1241 1242 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen

Vad har hänt?
Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013

Samma är, men sen i somras har jag mått bättre.

Vad är det som får dig att må dåligt?
Typ... allt. Tvångstankar. Inga kompisar. Ingen bryr sig. I can go on forever

JAG BRYR MIG!

Om du vill ha någon att prata med (utan att skriva det direkt i tråden) kan du prata med mig.

Samma här!
Jag har heller inga vänner... om man räknar med mänskliga vänner, och i verkligheten. Fast jag har inga allvarliga tvångstankar om det är det du tänker på, förutom att bita på naglarna och tvätta händerna alldeles för mycket så att mina händer måste begravas i handkräm.
Tack ^^

Jag har väl den "allvarligare" sortens tvångstankar, måste alltid räkna steg, andetag, ja, i princip alla rörelser jag gör.

31 dec, 2013 19:59

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen

Vad har hänt?
Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013

Samma är, men sen i somras har jag mått bättre.

Vad är det som får dig att må dåligt?
Typ... allt. Tvångstankar. Inga kompisar. Ingen bryr sig. I can go on forever

JAG BRYR MIG!

Om du vill ha någon att prata med (utan att skriva det direkt i tråden) kan du prata med mig.

Samma här!
Jag har heller inga vänner... om man räknar med mänskliga vänner, och i verkligheten. Fast jag har inga allvarliga tvångstankar om det är det du tänker på, förutom att bita på naglarna och tvätta händerna alldeles för mycket så att mina händer måste begravas i handkräm.
Tack ^^

Jag har väl den "allvarligare" sortens tvångstankar, måste alltid räkna steg, andetag, ja, i princip alla rörelser jag gör.

Det låter inte så kul...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

31 dec, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen

Vad har hänt?
Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013

Samma är, men sen i somras har jag mått bättre.

Vad är det som får dig att må dåligt?
Typ... allt. Tvångstankar. Inga kompisar. Ingen bryr sig. I can go on forever

JAG BRYR MIG!

Om du vill ha någon att prata med (utan att skriva det direkt i tråden) kan du prata med mig.

Samma här!
Jag har heller inga vänner... om man räknar med mänskliga vänner, och i verkligheten. Fast jag har inga allvarliga tvångstankar om det är det du tänker på, förutom att bita på naglarna och tvätta händerna alldeles för mycket så att mina händer måste begravas i handkräm.
Tack ^^

Jag har väl den "allvarligare" sortens tvångstankar, måste alltid räkna steg, andetag, ja, i princip alla rörelser jag gör.

Det låter inte så kul...
Nix, det är det inte heller

31 dec, 2013 20:03

Noaidi
Elev

Avatar


Är så jävla rädd att jag ska falla för honom

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

31 dec, 2013 21:48

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Drake:
Skrivet av Consectetuer:
Jag står inte ut med att alla i släkten frågar: "Vad fick du för betyg?" och när jag väl svarar att jag fick ganska bra betyg (mest B och C + några A) så är deras enda reaktion att jag måste höja mig ännu mer.

Jag förstår inte. Varför, när jag väl är relativt nöjd med betygen jag fått, måste de tycka att jag inte är bra nog? Alla andra verkar ju tycka att det går bra för mig, men inte dem.
Jag orkar inte.
De kanske inte är så insatta i betygssystemet? Min jättesnälla mormors reaktion när jag fick C på ett prov var "Ojdå! Det var ju inte så bra...". Men sedan visade det sig att C var det sämsta betyg man kunde få när hon gick i skolan i England under, jag vet inte, 40-talet?

I hennes öron lät väl C ungefär som F...

Dessutom verkar många släktingar tro att A=MVG. Och därför kan de undra varför jag inte har fler A än jag har, de förstår helt enkelt inte hur svårt det är.

För övrigt håller jag med om att "Vad fick du för betyg?" är en hemsk fråga, speciellt när den ställs av folk som inte förstår hur bra det faktiskt är. Jag har redan prestationsångest och folk som hela tiden frågar mig om dem spär bara på den. Vad spelar det egentligen för roll vad jag har för betyg för deras del?

Nope, not really. De har inte riktigt greppat det där med hur svårt det är. De hade ju siffersystemet och har bara antagit att det är samma nivåer som på deras betyg. Och det är inte så enkelt att förklara för dem när jag inte ens själv vet vad som ger ett E, ett C eller ett A!

Prestationsångest suger! Folk borde inse att de inte borde fråga. Och framförallt: att de inte ger negativa kommentarer på svaret de får! För jag tror lite att om folk började ge beröm för de betygen man fått, även om det bara är ett E, så skulle det kännas mycket lättare!

31 dec, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noaidi:
Är så jävla rädd att jag ska falla för honom


När man säger sådär brukar man redan ha fallit, en bit i alla fall :O

31 dec, 2013 22:11

Elma00
Elev

Avatar

+2


Om 2014 inte blir bättre än 2012 och 2013 då vet jag att jag inte kommer överleva.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

31 dec, 2013 22:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
Om 2014 inte blir bättre än 2012 och 2013 då vet jag att jag inte kommer överleva.
Håller med :s
Men du vet att jag alltid finns, ok?

31 dec, 2013 22:53

HP_Maja
Elev

Avatar


Jag har 100 tummar.
OMR.

The marauder's map

31 dec, 2013 22:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
Om 2014 inte blir bättre än 2012 och 2013 då vet jag att jag inte kommer överleva.


2014 SKA bli bättre och vi skall alla överleva det!

2013 var ett av de värsta åren, det håller jag med om. Senaste dagarna när jag haft ångest har jag försökt tänka: "det här är inte verkligt, det här är inte verkligt."
För det är det ju inte, bara hjärnan som spökar och typ säger åt en att vara rädd och liten. Nä, 2014 is the year. ♥

31 dec, 2013 22:58

1 2 3 ... 1240 1241 1242 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.