Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12408 12409 12410 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


jag orkar inte med människor hahahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

11 maj, 2013 21:46

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
jag orkar inte med människor hahahaha


Du är inte ensam

11 maj, 2013 21:48

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej!
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

låter riktigt bra det då stannar jag oxå tills jag blir dement o glömmer att logga in!(om jag blir dement) iallafall tills jag sitter med stickorna i hand och skakar på huvudet
Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa

ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust
eller förästen så blir vi 200 den 17 december 2096!

11 maj, 2013 21:48

Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 21:55
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


jag kan inte öppna mitt fönster till mitt rum (eller det går visserligen att öppna men det är väldigt stort och klumpigt och så vidare) så jag har en såndär sak bredvid fönstret som man kan öppna för att t.ex. vädra, tjuvlyssna på vad folk säger utanför eller så. för man ser liksom inte genom... saken.
u know?
okej till saken;
jag öppnade min bredvid-fönstret-sak förra veckan och den går inte att stänga helt. så då jag sitter vid mitt skrivbord drar det massor, jag hör alla ljud utifrån vilket är lite scary, jag vaknar ofta av bilar som kör förbi (som tur är kör det inte många bilar här) eller fågelkvitter. OCH NEJ FÅGELSÅNG ÄR INTE VACKERT, det bara påminner folk om sommaren. det låter som att någon visslar en i örat och de vägrar hålla tyst. speciellt nu när bredvid-fönstret-saken är öppne låter det dubbelt så högt och dubbelt så... kvittrigt.

11 maj, 2013 21:48

LunaLovegood1
Elev

Avatar


asså det är helt underbart att uggla med Pixie om muffinsmet ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

11 maj, 2013 21:53

ChoChang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ChoChang:
Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni


Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt.


oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så?

Det är en dag imorgon också...

11 maj, 2013 21:53

Pixie
Elev

Avatar

+1


Skrivet av LunaLovegood1:
asså det är helt underbart att uggla med Pixie om muffinsmet ♥ ♥

jaaaa vi måste baka muffins (och sen äta upp smeten) någon gång :-))))

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

11 maj, 2013 21:54

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

låter riktigt bra det då stannar jag oxå tills jag blir dement o glömmer att logga in!(om jag blir dement) iallafall tills jag sitter med stickorna i hand och skakar på huvudet
Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa

ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni
2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi
fira! pust
wow ja det måste vi
göra! Och i år fyller vi ju 33, och 33x3 blir ju 99 så vi är en tredjedel av 99 i år! Det måste också firas! XD

11 maj, 2013 21:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av ChoChang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ChoChang:
Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni


Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt.


oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så?


Haha, nah, autografer brydde jag mig inte om då, var bara nio år. Däremot fick jag glass av honom. Vi bodde på samma hotell när vi var i Tunisien.

11 maj, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


Varför svarar du inte på mitt meddelande ChoChang? Jag blir faktiskt orolig här borta! Skriv bara vad som helst!

11 maj, 2013 22:00

1 2 3 ... 12408 12409 12410 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.