@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 21:46 |
|
Obliviate_
Elev |
11 maj, 2013 21:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust eller förästen så blir vi 200 den 17 december 2096! 11 maj, 2013 21:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 21:55
|
|
Borttagen
|
jag kan inte öppna mitt fönster till mitt rum (eller det går visserligen att öppna men det är väldigt stort och klumpigt och så vidare) så jag har en såndär sak bredvid fönstret som man kan öppna för att t.ex. vädra, tjuvlyssna på vad folk säger utanför eller så. för man ser liksom inte genom... saken.
u know? okej till saken; jag öppnade min bredvid-fönstret-sak förra veckan och den går inte att stänga helt. så då jag sitter vid mitt skrivbord drar det massor, jag hör alla ljud utifrån vilket är lite scary, jag vaknar ofta av bilar som kör förbi (som tur är kör det inte många bilar här) eller fågelkvitter. OCH NEJ FÅGELSÅNG ÄR INTE VACKERT, det bara påminner folk om sommaren. det låter som att någon visslar en i örat och de vägrar hålla tyst. speciellt nu när bredvid-fönstret-saken är öppne låter det dubbelt så högt och dubbelt så... kvittrigt. 11 maj, 2013 21:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
11 maj, 2013 21:53 |
|
ChoChang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ChoChang: Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt. oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så? Det är en dag imorgon också... 11 maj, 2013 21:53 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 21:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree: wow ja det måste vi Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det ja, vem vet! vi får logga in iallafall den 17 juni 2096 för då fyller vi 199 år tillsammans, och det måste vi fira! pust göra! 11 maj, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ChoChang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ChoChang: Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt. oh my god. Jag skulle tuppat av eller nåt, fick du autograf eller så? Haha, nah, autografer brydde jag mig inte om då, var bara nio år. Däremot fick jag glass av honom. Vi bodde på samma hotell när vi var i Tunisien. 11 maj, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Varför svarar du inte på mitt meddelande ChoChang? Jag blir faktiskt orolig här borta! Skriv bara vad som helst!
11 maj, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen