@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! 11 maj, 2013 21:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det 11 maj, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Hej hej skicka gärna ugglor har tråkigt
11 maj, 2013 21:17 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har sovit frånn halv sex till nio.
När jag tittade ut genom fönstret blev jag förvirrad och började fundera om det var morgon eller kväll.. Nu ska jag gå och sova igen före något skumt händer.. Hej 11 maj, 2013 21:28 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree: Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know ok, jo så länge du oxå stannar! låter riktigt bra det 11 maj, 2013 21:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 21:47
|
|
Borttagen
|
Vad gör ni då?
11 maj, 2013 21:36 |
|
Frivolt
Elev |
Jag har astråkit
Nån som vill uggla? ^_^ 11 maj, 2013 21:38 |
|
M4L13
Elev |
11 maj, 2013 21:41 |
|
Obliviate_
Elev |
11 maj, 2013 21:41 |
|
Frivolt
Elev |
11 maj, 2013 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen