Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12407 12408 12409 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej!
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

11 maj, 2013 21:09

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej!
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

låter riktigt bra det då stannar jag oxå tills jag blir dement o glömmer att logga in!(om jag blir dement) iallafall tills jag sitter med stickorna i hand och skakar på huvudet

11 maj, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Hej hej skicka gärna ugglor har tråkigt

11 maj, 2013 21:17

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag har sovit frånn halv sex till nio.
När jag tittade ut genom fönstret blev jag förvirrad och började fundera om det var morgon eller kväll..

Nu ska jag gå och sova igen före något skumt händer..

Hej

11 maj, 2013 21:28

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre!
så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej!
Hahahah fail XD

jepp definitivt!
Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det

ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!?
Spoiler:
Tryck här för att visa!eller sen säger jag "nejnej, jag är bara 16 år, det var min mormor som skapade den här användaren när hon var ung" hrmm [/
spoiler]
Haha ja smart! Jo, du
måste vara kvar tills du blir gråhårig och det börjar växa mossa på dig! Until the very end, you know XD

ok, jo så länge du oxå stannar!
Såklart! Jag stannar tills jag är en skrupplig gammal tant som både glömt ordningen på tangentbordet och knappt kan urskilja bokstäverna genom mina gigantiska glasögon, samt måste ta min käpp så fort jag ska nånstans

låter riktigt bra det då stannar jag oxå tills jag blir dement o glömmer att logga in!(om jag blir dement) iallafall tills jag sitter med stickorna i hand och skakar på huvudet
Haha du får glömma att logga ut istället! Juste, ja! Stickorna får man inte glömma! Kommer sitta där och sticka sockor till mina barnbarn jag glömt vad de heter och trassla in tråden i mitt långa gråa hår jag glömt att klippa

11 maj, 2013 21:34

Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 21:47
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Vad gör ni då?

11 maj, 2013 21:36

Frivolt
Elev

Avatar


Jag har astråkit

Nån som vill uggla? ^_^

11 maj, 2013 21:38

M4L13
Elev

Avatar


jag vill skajpa med min kompis igen
kom tillbaka :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

11 maj, 2013 21:41

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag har astråkit

Nån som vill uggla? ^_^


Om du vill så :o

11 maj, 2013 21:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Jag har astråkit

Nån som vill uggla? ^_^


Om du vill så :o


gärna : D

11 maj, 2013 21:45

1 2 3 ... 12407 12408 12409 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.