@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! 11 maj, 2013 20:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp 11 maj, 2013 20:52 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 20:53 |
|
M4L13
Elev |
11 maj, 2013 20:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp 11 maj, 2013 20:54 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Celebikai: men jag skrev inlägget igår ditt tapp :@ men jag läste det idag idiot d e inte varje dag jag loggar in på mugglis varför är förresten din signatur en alkoholiserad blödande mjf blir obekväm man vad gör du om dagarna om du inte sitter vid mugglis ditt äckel du gråter bara över en snubbe och min signatur är en blooper från back to the future när mjf dricker utan att veta om att dryckan är riktig whiskey det är världens finaste moment >:-( LolFeelings: hahahaha var också där, ville köpa nästan alla 1d-tröjor (nej vaddå fangirl) "du gråter bara över en snubbe" it hurts bc it's true 11 maj, 2013 20:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Tryck här för att visa! 11 maj, 2013 20:59 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! 11 maj, 2013 21:03 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 21:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Men du får säga att det är ditt turnummer eller nåt, om det nu är nån som går på det Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahahah fail XDojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn?? tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! jepp ja, antar ändå att jag kanske inte är kvar här mera som 60 åring, men vem vet!? Spoiler: Haha ja smart! Tryck här för att visa! ok, jo så länge du oxå stannar! 11 maj, 2013 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen