@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Vår stads marknad borde byta namn till "Justin Bieber-marknaden". Helvete vad JB-saker det fanns. Fanns absolut inget som jag gillade, heller. fast det kanske är för att mina fandoms inte är så populära i Sverige ._.
11 maj, 2013 20:06 |
|
Hedwig96
Elev |
ojnej, varför har jag mitt födelseår efter mitt användarnamn??
tänk sen om jag inte vill ta bort min användare när jag blir äldre! så sen om 43 år kan de där nya ungdomarna som finns här, kan de räkna ut att jag är 60 år!! ojnej! 11 maj, 2013 20:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-11 kl. 20:18
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Vår stads marknad borde byta namn till "Justin Bieber-marknaden". Helvete vad JB-saker det fanns. Fanns absolut inget som jag gillade, heller. fast det kanske är för att mina fandoms inte är så populära i Sverige ._. Många Beliebers i din stad eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 20:17 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Förhoppningsvis inte. Men ärligt talat, på varje plats där de sålde tröjor eller mobilskal fanns det alltid något med JB eller 1D.Skrivet av LolFeelings: Vår stads marknad borde byta namn till "Justin Bieber-marknaden". Helvete vad JB-saker det fanns. Fanns absolut inget som jag gillade, heller. fast det kanske är för att mina fandoms inte är så populära i Sverige ._. Många Beliebers i din stad eller?
11 maj, 2013 20:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Förhoppningsvis inte. Men ärligt talat, på varje plats där de sålde tröjor eller mobilskal fanns det alltid något med JB eller 1D. Skrivet av LolFeelings: Vår stads marknad borde byta namn till "Justin Bieber-marknaden". Helvete vad JB-saker det fanns. Fanns absolut inget som jag gillade, heller. fast det kanske är för att mina fandoms inte är så populära i Sverige ._. Många Beliebers i din stad eller? De kanske tror att de får mer sålt om de säljer sådana saker? xD Själv hade jag inget emot med en marknad som bara sålde 1D-saker. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 20:20 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Celebikai: men jag skrev inlägget igår ditt tapp :@ men jag läste det idag idiot d e inte varje dag jag loggar in på mugglis varför är förresten din signatur en alkoholiserad blödande mjf blir obekväm man vad gör du om dagarna om du inte sitter vid mugglis ditt äckel du gråter bara över en snubbe och min signatur är en blooper från back to the future när mjf dricker utan att veta om att dryckan är riktig whiskey det är världens finaste moment >:-( LolFeelings: hahahaha var också där, ville köpa nästan alla 1d-tröjor (nej vaddå fangirl) ![]()
11 maj, 2013 20:22 |
|
Zendaya
Elev |
Har 99 tummar. Känner mig cool.
11 maj, 2013 20:28 |
|
Pixie
Elev |
jag gjorde muffins
någon som vill ha??? har typ fyra över som jag slänger hahah vill bara baka, inte ha det jag bakar :----( ![]()
11 maj, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2013 20:45 |
|
Frivolt
Elev |
Är med i en instagram tävling där man kunde vinna 2 biljetter till en dansföreställning imorgon, men de har fortfarande inte sagt vem som har vunnit ;O De sa först att det skulle avgöras i fredags, och sen sa de idag...men ingenting ännu
Mwaah...dagens ilandsproblem xD 11 maj, 2013 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen